Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

[Blackberry BloX] werkt niet, geen internet, ping, whatsapp

Blackberry gebruikers,

Wij als mods en admins hebben een verzoek aan jullie. Dit verzoek is om alle Blackberry BloX problematiek in één centraal Topic te houden.
Dus, eerst zoeken voordat je post. Er zijn meerdere topics over de problemen met Blackberry BloX.

We hebben een hele lading werk aan het verplaatsen en samenvoegen van Topics.

Thanks namens het Vodafone Forum Team!


174 Reacties 174
LKM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem... Ligt het aan het internet van Blackberry? Gezien dat ook niet helemaal goed werkte naar mijn idee. Ik heb een blackberry 9780.
 
Hopelijk kan iemand helpen!
 
 
 
Nila

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou heb ik vanmiddag de klantenservice gebeld en die hebben m'n blox geactiveerd. heb wel al een week betaald maar zij zijn vergeten het te activeren maar een week verlengen kan niet. dat is geld verdienen joh daarna de batterypull gedaan en nou doet het het nogsteeds niet. is er mischien een mod die zich geroepen voelt om hier in te duiken. 
 
ben nu echt superontevreden over vodafone hoor, ze hadden in de winkel ook al niet gezegd dat je die blox ook nodig hebt voor de wifi.
lextacy009

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vanmorgen opgewaardeerd..
 
blox aangevraagd, krijg ik een sms dat ik onvoldoende beltegoed heb.
 
klantenservice gebeld.. ik moet 3 dagen wachte!! dit is echt geen stijl ben erg ontevreden hierover
Chris
Expert topicstarter
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Verplaatst naar Blackberry toestellen.

Daniella

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook hetzelfde probleem!!
 
Weet iemand iets????
rogier0118

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb hetzelfde probleem sinds 5 uur vandaag :S iemand een idee?
Blackberry9780k

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Moderator,

Ik heb prcies zelfde probleem, me blackberru blox was niet meer actief toen had ik hem opgewaardeerd en actief gemaakt.
Maar ik krijg geen pings/tweets/whatsapp binnen? Maar kan wel op het internet via blackberry en ik heb al heel vaak geprobeerd batterij in en uit te doen.

Help me !
iPatriick_

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb hetzelfde probleem en nu heb ik geprobeerd mijn blackberry blox te restarten door te smsen 'blackberry uit' en direct daarna 'blackberry aan' naar 4000 maar nu staat er dat hij op middernacht mijn blackberry blox zal beeindigen en dat hij hem niet opnieuw aan kan zetten, mijn blackberry kon van tevoren niet pingen en whatsappen,heb hem al heel vaak ge battery pulled.
Help please ? 
LRoevros

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hai! Ik heb een Blackberry Curve 8520 en ik heb problemen met mijn internet. Als ik op internet wil geeft ie de foutmelding: "Kan geen verbinding maken, neem contact op met uw provider". Ik kan dus ook niet Whatsappen. Wel kan ik pingen en mail ontvangen. Kunnen jullie mij misschien helpen? Groetjes, Lysanne
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Lysanne,

Heb je al eens de batterij van het toestel gehaald terwijl dit aan staat.
Dit noemen we een battery pull en lost bij een BB veel problemen in een keer op.

Give it a try!

Succes iig!
Lindappelsap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb precies hetzelfde en heb m al meer dan 5 keer opnieuw opgestart met battery pull.. en ik kan geen whatsapp meer instaleren op mijn blackberry): Ik heb een blackbery curve 8520, wie kan me helpen?
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Wat sowieso verstandig is om hem even aan de pc te hangen en een backup te maken. Hierna kan je kijken of er een update beschikbaar is van het besturingssysteem. Is dit niet het geval probeer hem dan eens helemaal leeg te maken / terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Het kan misschien iets in het besturingssysteem zijn wat dit probleem veroorzaakt.

Succes!
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Blackberry9780k & iPatriick_ ,


Welkom op ons forum.


De problemen die jullie nog hebben kunnen noch een nasleep zijn van de storing die RIM vorige week had.
Alles zal nu weer gewoon moeten werken.Als jullie toch nog problemen hebben neem dan contact op met de klantenservice
die kunnen als er nog iets mis is het herstellen.


Groeten,




Lindappelsap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nou heb t gedaan , naar de fabrieksinstellingen terug gedaan maar internet doet t nog steeds niet.. wat kan ik nog meer doen:S
ik heb m al twee jaar en nog nooit problemen gehad met internet, ik heb t bij mn abbonement zitten  +blackberryplus erbij dus vind het nogal raar
LRoevros

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, heb al meerdere malen een battery pull gedaan en heb daarna ook al geupdate.
Na de update doet ie het nog steeds niet 😞
Lindappelsap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
je moet alt lglg in typen dan kan je je logbestand zien en bij mij staat er dit tussen: F net.rim.wlan.scan - NNET en dan klik je erop en dan staat er bij erns : fout
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo BlackBerry gebruikers,


Als jullie na een reset (accu uit toestel terwijl toestel aanstaat), nog steeds problemen hebben met de verbinding.
Neem dan contact op met de klantenservice.

Het niet kunnen, of gedeeltelijk niet kunnen browsen kan heel wat oorzaken hebben.
Service Books, netwerk aanmelding, BloX verlopen ect. ect.

Groeten,


Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Linda,

Vervelend dat een battery pull niet helpt. marco geeft zojuist ook goede tips. Ik wil er graag nog eentje aan toevoegen,. Heb je al eens de simkaart in een ander toestel getest? Je kunt ook eens een nieuwe simkaart in de winkel halen. Vaak geeft dit verbetering.


JeffreyvdW

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Zojuist proberen in te loggen om een e-mail account toe te voegen.
Echter lukt het inloggen niet, omdat ik mijn gebruikersnaam niet meer weet.

http://mobileemail.vodafone.nl/

Achter het wachtwoord kan ik wel komen, dmv mijn BBM pin.
Wie kan mij helpen? Mijn baas verplicht mij om mijn werk e-mail tot te voegen.

Hoor graag!

Info mag evt ook naar: *********@******.com of **********
Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,
Jeffrey

Mod Edit: Geen Prive gegevens plaatsen hier.
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Jeffrey,
 
Naast de username staat de vraag (tevens link) "Require Assistance?" ("Hulp nodig?") als je deze indrukt verwijst deze je naar http://www.vodafone.nl/klantenservice/. Hier kan je op verschillende manieren contact krijgen met de klantenservice.
Bijvoorbeeld via email en socialmedia.
 
Maar je kunt ook de klantenservice bellen die je met dit probleem vast wel kunnen helpen. Ik denk dat dit de snelste oplossing is. 1200 is het nummer van de klantenservice. 
 
Vergeet niet je gegevens ergens te bewaren of op te schrijven zodat je ze niet weer kwijt raakt of vergeet.
 
Mvg,
 
 
Jan
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic