Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes

[Blackberry BloX] werkt niet, geen internet, ping, whatsapp

Blackberry gebruikers,

Wij als mods en admins hebben een verzoek aan jullie. Dit verzoek is om alle Blackberry BloX problematiek in één centraal Topic te houden.
Dus, eerst zoeken voordat je post. Er zijn meerdere topics over de problemen met Blackberry BloX.

We hebben een hele lading werk aan het verplaatsen en samenvoegen van Topics.

Thanks namens het Vodafone Forum Team!


174 Reacties 174
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi boydjee, 
 
Neem contact op met Vodafone. Ik weet van mijn zusjes dat er vaker problemen zijn met Blackberry.
Als je ze belt word dit meteen in orde gemaakt.
 
Succes iig!
 
 
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@allen
 
Zoals ik ook vermeldde in het andere BB Topic, neem contact op met Vodafone.
 
God weet zijn er bekende problemen.
 
Wat betreft de kosten. Ja het is vervelend, maar ik krijg altijd zo'n vreemd gevoel daarbij.
Mensen schijnen te vergeten dat er met techniek gewerkt word waarbij wel eens wat verkeerd kan gaan.
 
No pun intended 😉
 
Dat er dan aangegeven word 'ik betaal niet voor niets' vind ik te kort door de bocht.
 
Een BB BloX kost je € 12.50 p/maand. Dat is € 0.42 per dag die je terug zou kunnen krijgen.
 
Ik weet natuurlijk niet hoe Vodafone hier in staat. 
 
Bel, mail, chat ze plat!
 
Succes!!!
 
mslisa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi,,
 
 
Ik probeerde de blackberry blox voor 12,50 in de maand te activeren en stuurde een sms naar 4000. maar ik kreeg geen bevestigings sms, ik heb daarna nog 3x blackberry aan gestuurd naar dat nummer, maar er kwam geen sms en er werd geen geld van mn beltegoed afgehaald, hoe kan dit ?
 
 
 
mgv, Lisa
samir3828

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Rond 5 uur heb ik mijn mobiele telefoon opgewaardeerd met 20 euro.
Ik heb blackberry blox aangevraagd, er is ook €12,50 van mijn tegoed af gegaan.
Alleen is het probleem dat ik geen sms ontvang. Dus niet kan internetten mailen
en pingen.

Dit is me nummer **********. Ik hoop dat het probleem snel word opgelost

Met vriendelijke groet,

EDIT Mod: Geen 06 nummers wegens privacy rechten

samir3828

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan iemand me AUB helpen?
 
BVD
wilsen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Mslisa,
 
Het kan namelijk zo zijn dat de instellingen op het blackberry netwerk niet goed staan. Ik zou even contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen dit gelijk voor je in orde maken en ook de blox voor je aansluiten;).
 
Succes ermee!
WilbyS

Meedenker
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hallo Samir3828,

Ik heb je prepaid nummer even gecontroleerd in ons systeem. Ik heb daarbij de instellingen goed gezet en de blox voor je opnieuw aangesloten. Wanneer je even de batterij uit het toestel haalt, en dan weer terugstopt, zou het moeten werken.
De instellingen op ons systeem staan in ieder geval goed nu.

Verder raad ik je aan om voortaan niet zomaar je 06-nummer op het forum te plaatsen. IZo geef je je nummer toch openbaar. Ik zou een Private message naar een van de moderators sturen of anders even contact opnemen met de klantenservice. .


Nila

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb blox geactiveerd maar ik heb nogsteeds geen internet en geen appworld
Nila

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo iedereen is zeker aan de koffie lekker snelle reactie op dit forum
Nila

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik lees hier overal dat die blox niet goed aangezet wordt of zo, lekker is dat ga ik wel betalen maar dan heb ik geen internet.
kan iemand dat voor mij even regelen dan.
Rafik

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
goeiedag crew
 
Ik heb een blackberry bold 9700 gekocht en de volgende dag gelijk een blackberry blox aangevraagd van vodafone via 1200
nou dat is gelukt
 
maar ik kan niet pingen als ik iemands pin toevoeg zegt ie hele tijd ( in behandeling wacht op autorisatie) en als die andere persoon mij toevoegt krijgt ie hetzelfde
ik heb zovaak battery pull gedaan ik ben vandaag naar vodafone winkel gegaan die heeft alles naar fabrieksinstellingen gebracht en toen heb ik weer alles geupdate via internet
blackberry messenger verwijderd en weer geinstalleerd maar het lukt niet om met iemand te pingen
 
het ligt niet aan de internet kheb gewoon 3G op me beginscherm staan
 
kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik heb bb gekocht voor pingen
AllStar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hooi
 
ik heb al een paar dagen het zelfde probleem. wanneer mijn blackberry leeg is en ik hem weer heb opgeladen doet mijn whatsapp het niet. ik kan niks ontvangen en niks versturen. ik haal dan mijn batterij er een keer uit werkt niet. ik verwijder whatsapp en download het opnieuw maar ook dit geeft geen succes. ik kan pas weer na een aantal uur whatsappen. dit is behoorlijk irritant. Ik heb een blackberry curve 9300 en naast het whatsapp probleem heb ik nergens anders last van. Ik begin het zat te worden is er een oplossing voor??
 
 
Rafik

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
wat krijg je dan als je op ping gaat?
Rafik

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
jah ik heb ook afgelopen vrijdag blackberry blox aangevraagd me 1e x van vodafone en kan nog steeds niet pingen met iemand
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Nila,

Je Topic kicken na 11 minuten is ook wel érg snel, vind je niet?

OT: De Moderators reageren hier tussen de 24 en 48 uur. ( Sommigen eerder is me opgevallen)
Wat ik weet van mijn zusjes is dat BB Blox vaker problemen geeft.

Je kunt vragen aan een van de mods of je een PM kunt versturen zodat hun dit nakijken.

Of je neemt telefonisch contact met ze op.

Succes iig!

Rafik

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
herkent niemand dit??
Essie19900

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey moderator,

Heb een sms gekregen dat me bloc actief is maar kan niet pingen of whatsappen het werkt niet.
Weten jullie hoe dat komt?

Gr. Essie

marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Essie,


Het kan inderdaad zo zijn dat, ondanks je een BlackBerry BloX heb aangesloten, het pingen niet werkt.
Tot vandaag heeft RIM (fabrikant BlackBerry) problemen gehad met een deel van de Blackberry aansluitingen.


Dus het kan goed dat dat de reden is dat het niet werkt, haal even terwijl het toestel aanstaat kort de accu uit het
toestel en start meteen weer op.Mocht het probleem blijven neem dan contact op met de klantenservice.....misschien
dat er toch nog iets anders speelt.

Groeten,



knoetsoer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Mijn whatsapp is vandaag vast gelopen en ik heb het opnieuw geinstalleers.
Nu geeft hij alleen elke keer de volgende foutmelding aan:
 
Onverwachte fout: Java.io.iterruptetIOExeption: Local connection timed out after ~ 30000
 
Battery pull al meerdere malen gedaan maar helaas.
 
Iemand enig idee?
dirkworm

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb gister mijn beltegoed opgewaardeert en toen ik ik mijn black berry block weer geactiveerd, maar nu verzend mij whats app en ping niet meer en mijn twitter laat niet meer en ik kan niet meer tweeten .
kan iemand helpen ???
alvast bedankt gr.dirk
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic