JesseF8

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry BloX krijg ik niet!

Ik heb 20 euro beltegoed gekocht, meteen een smsje verstuurd dan krijg ik:
 
Je Blackberry BloX is actief. Deze wordt iedere maand automatisch verlegd a 12,50 euro vanuit je beltegoed. De volgende verlengingsdatum is 13/06/2012.
 
Dus dan probeer ik contacten toe te voegen op ping, maar dat werkt niet. Er komt dan te staan: In behandeling ( wacht op autorisatie ). Dat komt ook bij de ander als die persoon mij wil toevoegen. Ik heb mijn BlackBerry zaterdag gekocht dus daarom wil in nu pas mensen toevoegen.
 
Toen stond er op deze site dat je gratis kon smsen naar 4000 of iet in die geest dus dat deed ik en nu heb ik na deze 2 smsjes 2,11 beltegoed terwijl ik eerst 22,11 had.
 
Nadat ik dat smsje had verstuurd naar 4000 had ik een smsje gekregen waarin stond:
 
Vodafone info: Voordeel naar Bast is aangesloten voor de komende 30 dagen. Bedankt voor je aanmelding.
 
Nu ben ik dus 20 euro kwijt aan helemaal niks want ik kan nog precies hetzelfde. Dat laatste smsje kan zijn dat ik wat fout heb gedaan, maar ik had dat smsje nooit verstuurd als ik gewoon kreeg waarvoor ik had betaald. Dit is erg frustrerend omdat ik mijn BlackBerry nu vanaf zaterdag heb en ik er nog niks mee kan, en ik 40 euro kwijt ben. ( 20 daarvan was mijn eigen schuld aan internet terwijl ik dacht dat ik op wifi zat )
3 Reacties 3
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jesse,

Mijns inziens kun je hier beter de Klantenservice voor bellen.

Van wat ik tot zover gelezen heb is dit forum meer bedoeld voor technisch gerelateerde vragen.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
JesseF8,

Als je mij in een PM het mobiele nummer wilt geven, kan ik voor je kijken of ik je verder kan helpen.

Met Vriendelijke Groet,
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey JesseF8

Bedankt voor je telefoon nummer! Sorry dat ik iets later reageer!

Ik heb een aanpassing gemaakt op jouw prepaid simkaart.

Kun je mij nu aangeven of het werkt?

Groet,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic