dirk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Blackberry BloX] Blackberry BloX uitzetten

wie kan mijn helpen met mijn blackbarryblox uit te zetten want heb een ander toestel en heb er dus niks meer aan moet ik dit nu voor 2 jaar door betallen
8 Reacties 8
Lange

Stamgast
  • 83Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Hey Dirk,
 
Al eens contact opgenomen met Vodafone? Kan begrijpen dat ze dit niet via het forum doen. Gezien er ook privacy bij komt kijken.
 
Steef86

Raadgever
  • 171Posts
  • 14Oplossingen
  • 18Likes
Kun je deze dan niet via MyVodafone uitzetten?
Dat zou normaal moeten kunnen, dan kun je het makkelijk zelf doen.
 
Anders even naar een winkel of klantenservice bellen, die fixen dat ook wel voor je.
Gaat sneller denkelijk dan via het forum, want dan moet je weer je gegevens in een PM doorsturen etc.
 
Dat is mijn tip.
 
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Beste Dirk,
 
Betreft het een abonnement? Of prepaid?
 
Prepaid:
In het geval van prepaid is het simpel. Je hebt betaald voor 1 maand en heb je geen 12,50 tegoed dan word deze niet verlengd.
 
Abonnement:
Heb je het contract meteen Blackberry afgesloten? Dan kunnen de blox niet uitgezet worden omdat deze bij het contract horen i.c.m. een Blackberry.
Deze aanpassen zou dus een breuk zijn van het contract wat tevens ook niet mogelijk is tenzij deze er later zijn opgezet zijn. Als je bijvoorbeeld eerst een andere telefoon had en later bent overgestapt op een Blackberry.
 
Gelukkig werkt het internet (de Blackberry blox) wel in een ander toestel.
 
Zijn hier nog vragen over stel ze gerust.
 
Mvg,
 
 
Jan
 
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
Blackberry BloX duid volgens mij meer op een Prepaid Blackberry, kan aan mij liggen 😉 Maar wat Jan en Steef al zeide, als je de BloX wil uitzetten op de prepaid manier kun je het volgende doen.

  • Via sms: sms blackberry uit naar 4000
  • Via My Vodafone
  • via 1200
  • Via de winkel
  • Via de My Vodafone app
dirk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had al een abonoment bij vodafoon ik kocht toen een blackbarry en moest toen een abonoment afsluiten om te kunnen internetten hb dit gedaan via de klantenservice bij vodafoon nu is mijn blackbarry kapot en heb ik een htc maar moet nu wel betalen voor iets wat ik niet meer gebruik.
dus hoe kom ik er nu vanaf.
Blizz

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 3Oplossingen
  • 2Likes
I quote wat Jan zei:
 
Abonnement:
Heb je het contract meteen Blackberry afgesloten? Dan kunnen de blox niet uitgezet worden omdat deze bij het contract horen i.c.m. een Blackberry.
Deze aanpassen zou dus een breuk zijn van het contract wat tevens ook niet mogelijk is tenzij deze er later zijn opgezet zijn. Als je bijvoorbeeld eerst een andere telefoon had en later bent overgestapt op een Blackberry.
 
Gelukkig werkt het internet (de Blackberry blox) wel in een ander toestel.
JanB

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Dit kan op twee manieren.
Je kan met de klaten service bellen en zij het laten doen. Of je gaat langs een winkel met je id-kaart/paspoort/rijbewijs en laat het verwijderen. (mits het abonnement op jou naam staat). Anders die persoon zijn/haar id-kaart/paspoort/rijbewijs mee laten nemen en die persoon natuurlijk ook meenemen.
 
Mvg,
 
 
Jan 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
@iedereen,

Ik heb hier net een nieuw Topic over geopend. Ga hier maar eens een kijkje nemen.

Ik zal dit Topic verder sluiten.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic