calle1977

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry + Bel/sms/web Abo

Hoi Allemaal

Ik heb een "oude" blackberry 9500 gekregen omdat mijn toestel defecten begon te vertonen. Ik heb echter een bel-sms en web 275 abo. Nu kan ik wel internet gebruiken via de WAP browser. Maar nu vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde van een Blackberry abo is behlave dat je je mail kunt binnen halen en de app store kunt gebruiken.

Ik neem aan dat de Vodafone medewerkers hier ook op kijken. Wat zou mij dit gaan kosten?

Ik probeer trouwens vanavond de BB te upgraden naar OS 5. Iemand daar ervaringen mee. Ik las ook dat er een OS 6 uit was maar volgens mij niet voor de 9500

groetjes en alvast bedankt

Pascal
1 Reactie 1
JorisE

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Allemaal

Ik heb een "oude" blackberry 9500 gekregen omdat mijn toestel defecten begon te vertonen. Ik heb echter een bel-sms en web 275 abo. Nu kan ik wel internet gebruiken via de WAP browser. Maar nu vraag ik mij af wat de toegevoegde waarde van een Blackberry abo is behlave dat je je mail kunt binnen halen en de app store kunt gebruiken.

Ik neem aan dat de Vodafone medewerkers hier ook op kijken. Wat zou mij dit gaan kosten?

Ik probeer trouwens vanavond de BB te upgraden naar OS 5. Iemand daar ervaringen mee. Ik las ook dat er een OS 6 uit was maar volgens mij niet voor de 9500

groetjes en alvast bedankt

Pascal

Beste Calle1977,

Je hebt een Blackberry abonnement nodig om gebruik te kunnen maken van onze Blackberry diensten zoals internet, email en pingen. Wij kunnen deze diensten alleen ondersteunen wanneer het mobiele nummer beschikt over een specifiek Blackberry abonnement, het abonnement en ons systeem zorgen ervoor dat je Blackberry beschikt over de juiste instellingen.

Uw Blackberry "updaten" kunt u zelf doen via de Blackberry desktopsoftware, maak eerst een goede "back up" op uw Pc voordat u hieraan begint.

Ik hoop dat ik je voldoende heb geinformeerd, voor vragen over abonnementskosten en eventueel nog andere vragen kunt u bellen met onze klantenservice, we zijn telefonisch bereikbaar op 1200 met uw mobiele telefoon.

Met vriendelijke groet,

Joris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic