whosgeorge591

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry BLoX doet het niet!

Hey Vodafone Developers.
 
Ik heb 12 uur terug opgewaard naar blackberry 4000 aan. Ik heb nog steeds geen internet, ik heb ook me WiFi aangedaan voor sneller verbinding. whatsap doet het wel maar dat gaat zowiezo via wifi als je wifi aanhebt, en facebook doet het ook, alleen bij ping komt er een kruisje? Ik kon wel blackberry messenger terug downloaden via appworld.
 
Gr Kees
2 Reacties 2
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Beste Kees,

Dit kan even voor je nagekeken worden. Stuur even een personal message naar mijn emailadres met je mobiele nummer. Dan kan ik het voor je nakijken. Niet je nummer hier op het forum vermelden aub.

Je kunt ook even met de Smartphone Crew contact opnemen via 1200 of via chat of e-mail.
fadje87

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
nieuwe blackberry met een vodafoontje prepaidblox..
kom je thuis en dan is het al zoals gewoonlijk te verwachten dat vodafone niet mee werkt,,
je moet eerst 20 klantenservice gasten bellen en 6 uur op internet uitvogelen waarom je internet het niet doet, voor je eindelijk kan pingen.
zo nu dus ook, alleen is het ook nog eens zaterdag 19.00 uur dus dan kan je al helemaal geen kant op als je internet niet werkt!
als jullie wel dat geld kunnen afschrijven van mijn beltegoed, dan verwacht ik ook dat mn internet het doet!
wie kan mij helpen, me blox staat aan, maar me internet doet het niet!
 
bedankt Vodafone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic