farah030

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 9300 doet raar !!

Hooi,
Mijn blackberry doet de laatste tijd heel raar.
Hij loopt vast, gaat vanzelf uit en als ik steeds aan doe dan staat er op het beeldscherm App Error 523 reset
en als ik dan op reset klik dan start ie helemaal op nieuw op en dan als ik klaar is komt het weer App Error 523 reset !!
Weet ik iemand hoe ik mijn blackberry kan maken of iets ??
Aub Help MIj !!!
 
Reageer Aub !
1 Reactie 1
Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Dit is inderdaad een vervelend probleem. Wat dit probleem zou moeten verhelpen is het volgende:
 
Download als eerst Blackberry Desktop Manager op jou computer via deze link:
PC : Deze link
MAC: Deze link
 
en volg de volgende instructies:
 
> Installeer het programma "Blackberry Desktop mananger"
> Na het installeren dient u het programma "Blackberry Desktop manager" te openen
> Sluit uw blackberry aan uw computer via de juiste USB-kabel
> Wacht tot uw Blackberry aan het programma verbonden is. Als u een wachtwoord
   op uw Blackberry toestel hebt kan het programma vragen naar uw wachtwoord. Vul deze correct in!

   Als u dit niet vertrouwd? Blackberry Desktop Manager is ontwikkeld door de makers van Blackberry
   zelf en veilig en betrouwbaar!

> Nadat uw Blackberry aangesloten is zal het programma uw waarschijnlijk vragen of u 
   een update wilt. Klik hierbij op ja! De update zal gemiddeld ongeveer 20-30 minuten in beslag nemen!
   Na de update zal uw blackberry weer werken zoals hij het al deed.

   ***DRUK TIJDENS HET UPDATE NOOIT HET VENSTER WEG DIT KAN UW BLACKBERRY MEER PROBLEMEN GEVEN!!
 
Ook is het handig uw Blackberry Contactpersonen (Telefoonnummers) voor de update op te slaan. Deze kunnen wel eens verloren gaan. Ping & Applicaties blijven wel staan!  ****

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic