Jaceyy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry 8800 Problemen

Hallo,ik ga waarschijnlijk een BlackBerry 8800 kopen voor 50 euro. Hij is wat beschadigt maar dat kan je allemaal nieuw kopen. Hij doet het ook nu prima na een tijdje alles proberen. Ik heb de SIM-Kaart van mijn oude Nokia 5800 in de BlackBerry gedaan en ik kan gewoon smsen en bellen dus dat zit al goed.Ik heb nu nog twee probleempjes en 1 vraagje;Probleem 1: Er blijft aan de bovenkant van mijn menu staan: "Gegevensverbinding geweigerd". Wat is dit en hoe kan ik het oplossen.Probleem 2: Ik heb mijn Micro SD kaart van mijn Nokiaa 5800 in de Blackberry gedaan. Er stond toen dat ik hem moest formateren. Dat lukste in eerste instantie niet op de Blackberry dus heb ik het maar op mijn Nokia Gedaan. Maar er blijft nu staan dat mijn geheugenkaart niet kan worden gelezen. Hoe kan ik dit oplossen?Mijn laatste vraag was: Hoe zit het nou met mijn abbonement? Kan ik het best naar een Vodafone winkel gaan en daar alles vragen of kunnen jullie dat uitleggen?MVG,Jacey.
1 Reactie 1
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste is idd even naar de winkel te gaan.
Je abonnement zal een toevoeging voor BlackBerry moeten krijgen.
Ook zullen er waarschijnlijk instellingen aangepast moeten worden.
Maar die kun je ook op vodafone.nl vinden.
Ik kan je geen uitleg geven over de SD kaart daar ik dit probleem ook heb gehad en gewoon een nieuwe heb gekocht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic