M3-Power-M3

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry internet storing?

Ben ik nu de enigste van wie zijn internet het niet doet, tenzij ik op Wi-Fi werk? Mijn vriend heeft ook Vodafone, maar bij hem werkt het netwerk gewoon perfect, en hij woont in dezelfde stad als mij
 
En nog een vraagje, als ik mijn beltegoed check, dan staat er -0.52? Sta ik nu -0.52 in de min?
Want ik probeer te bellen, maar de service zegt steeds dat er onvoldoende beltegoed is?
 
Kan a.u.b iemand me hiermee helpen, want ik waardeer wel op voor internet, en nu kan ik het niet eens gebruiken
 
Alvast bedankt
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Wanneer je Blox wel zijn afgeschreven zijn maar je beltegoed te laag is (en daar zou ik 52 cent in de min staan zeker toe rekenen 😉 ) dan gaat het inderdaad niet lukken. Zorg dat je naast je Blox altijd minimaal 3 euro beltegoed hebt en alles zal gewoon blijven werken.
Vosku

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste,
 
op 11 Februari om 24.00 zou mijn blackberry blox voor internet aflopen. De volgende dag, 12 februari dus, heb ik €20 beltegoed gehaald en deze opgewaardeerd. Zodra ik dit gedaan had kreeg ik een sms met uw nieuwe beltegoed bedraagt 20,01. Toen wilde ik dus vervolgens mijn blox weer activeren door blackberry aan te smsen naar 4000. Helaas kon ik geen sms verturen omdat ik een ''ongeidentificeerde abbonomenthouder'' was? vervolgens keek ik naar mijn beltegoed en deze was volgens *101# 0.01. Het was dus nog niet verwerkt. Als ik dit weer opnieuw probeerde op te waarderen door dezelfde code in te voeren kreeg ik; systeem fout. ik heb 1x een melding gehad van een ''technische storing'', maar ben het nu onderhand wel beu. Iemand hier tips voor?
 
Bij voorbaat dank.
 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Suggestie: Bel 1201 (45 cent per gesprek) en laat ze het voor je regelen 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic