spookie

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Z10 informatie en vragen

ik heb al even een blackbery z10 van een op andere dag kan geen bbm meer versturen wel ontvangen maar niks gaat weg voor bericht wat verstuur komt een vinkje te staan maar voor de rest gebeurt er niks . insternet whatsapp ,internet, mail ,sms en dat soort dingen werkt wel goed heb al toestel naat fabrieks instellingen gedaan . en toen ook opnieuwe aangemeld bij blackberry . maar bbm berichten blijven het zelfde gaan niet weg

michael
30 Reacties 30
spookie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als je bbm wil verwijderen met bb z10 krijg je in blackberry world gaat niet en zou niet weten waar je anders kan verwijdeen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Spookie, via de appworld moet dit gewoon lukken. Heb je bij mijn Apps gekeken? Wat gaat er dan precies fout als je deze wilt verwijderen?
spookie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als ikvia appworld kijk kan ik alleen oppenen en niet verwijderen progrma's die niet van black berry zijn kan je gewoon via scherm en dan ingedrukt houden en dan verwijderen doen maar kan alleen met programa's die niet bb zijn dus bbm gaat niet
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Het versturen van de BBM gaat dit naar alle nummers fout of heb je dit probleem alleen als je een berichtje naar een bepaald nummer stuurt? Het zou kunnen dat de ontvanger een ouder toestel heeft en daarbij de BlackBerry BloX verlopen is. Als het naar alle nummers fout gaat dan moeten we gaan nadenken over wat het anders zou kunnen zijn.
spookie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
gaat naar niemand toe ook iemand met een z 10 toestel .ontvangen gaat goet maar niks wil weg ook al nieuwe contacten aangemaakt toestel naar faabrieks instellingen gedaan en alles weer ingezet en aangevraagd alles werkt behalve bbm wegsturen
spookie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
en bbm werkten gewoon goed sinds ik nieuwe toestel heb en van een op andere dag werkt het niet meer
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Als je dat maar bij één specifiek persoon merkt dan kan het ook eraan liggen dat het bij die andere persoon niet goed gaat. Heeft diegene ook een Vodafone nummer? Dan kan diegene het beste ook zelf even contact opnemen met ons zodat we kunnen nakijken of er misschien bij diegene iets mis gaat.
spookie
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ligt niet bij 1 persoon helle bbm deed het niet maar wonderen zijn de wereld niet uit vanmiddag ging ie ineens de berichten verzenden . en nu werkt bbm weer ik weet niet het was maar ik vind best werkt weer
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@spookie Gelukkig maar! 😉
Mariamoreira

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde met Mika 8300.
Mika8300...doet jou telefoon het al? en wat heb jij gedaan?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic