Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

BlackBerry Prepaid verandering vanaf 1 juli 2011

Hallo allemaal,


Aangezien er nog al wat vragen waren over de veranderingen van BlackBerry prepaid, hier alle informatie 😉

Nog geen BlackBerry Prepaid?
Deze BlackBerry pakketten zijn te koop via de Vodafone Winkels.
Keuze uit 2 mogelijkheden: * BB prepaid sim kost 22.50 (Inc sim, registratie kosten en BB bundel)
* BB Prepaid pack (toestel en BB prepaid sim only)

Wel al BlackBerry Prepaid gebruiker?
* vanaf 1 juli 2011 kost de Prepaid BloX voor BlackBerry 12,50 euro, dit zal gedurende de maand afgeschreven worden. Zorg ervoor dat je voldoende tegoed hebt om gebruik te blijven maken van de BlackBerry diensten.

* Wil je gratis Prepaid BloX voor Blackberry? Wanneer je in juli/augustus/september voor minimaal 30 euro opwaardeert, ontvang je de 12,50 euro afschrijving van Prepaid BloX voor BlackBerry van die maand terug bij je tegoed. Kijk voor de voorwaarden op vodafone.nl/bbgratis Geen info per sms? Bel 1200

* als je te weinig tegoed hebt en je waardeerd je tegoed op zal automatisch €12.50 afgeschreven worden voor de Blackberry bundel voor die resterende maand

Wat zit er nu in deze BlackBerry bundel?
* Bundel kost 12.50 per maand
* snelheid: 384/ 64 kbps
* bundel grootte: 250 MB
* kosten buiten bundel: €0.30 per MB
* wat mag niet: VoIp gebruik en toestel gebruiken als modem.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Vodafone Forum Team

10 Reacties 10
future

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Hoi Marjolein,
 
Bedankt voor de info. Alleen mis ik nog info over als naar 30 juni geen gebruik meer wil maken van Blackberry Prepaid. Hoe kun je deze stopzetten?
 
Alvast bedankt voor de info.
 
shaif

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja maar blijjft mij internet zo snel als de 6 maanden daarvoor ? en wat bedoelen jullie met 250 mb ?
Dominique1995

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een vraag, als je niet genoeg prepaid tegoed hebt voor internet heb je dan wel internet?
En word dat dan gewoon eraf gehaald als je opnieuw opwaardeert?
Of moet je eerst opwaarderen en heb je dan pas internet?
 
Alvast bedankt!
anneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb vandaag een opwaardeerbon van 30 euro gekocht voor min dochter haar blackberry hoe krijg ik die 12,50 dan weer terug.
anneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
als je draadloos internet hebt of bij iemand anders kun je altijd via je wifi internetten, is mij vertelt bij de vodafone winkel, maar met je blox voor blackberry  kun je overal internetten.
moet je sms sturen naar: 4000 met daar in (blackberry aan)
Snicker94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo.
 
Ik heb een blackberry en daarvan is dat gratis internet nu afgelopen. Nu heb ik mijn tegoed opgewaardeerd, maar er wordt geen 12, 50 afgeschreven. Ik heb me al op alle manieren geprobeerd aan te melden, opnieuw. Maar via sms krijg ik foutmelding: technische storing, via internet wordt meegedeeld; er is een onbekende fout opgetreden. Gelieve op een later tijdstip nogmaals te proberen...
Dat duurt nu al een aantal dagen en ik kan dus nog steeds geen gebruik maken van ping internet en mail. 
Kunnen jullie mij vertellen hoe dit zo snel mogelijk opgelost kan worden?
Dit is niet fijn, daarom heb ik ook geen bb aangeschaft. Kun je mij helpen?
 
Ansra25

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja inderdaad! Daar heb ik ook last van. Ik kan helemaal niet meer op internet. Heb vanochtend daarom me maar voor een internetblox aangemeld, maar doet het alsnog niet. Vind het beetje zonde dat het op zo'n manier moet....... Daarvoor had ik geen bb gekocht...
borazi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Ik ben klant van vodafone en ben in bezit van een blackberry curve en maak gebruik van pingen en internetten e.d.
nu is het zo dat er op 1 juli 2011 12,50 euro van mij beltegoed moet worden afgeschreven maar het is nog niet gebeurd
en nu heb ik precies 12,50 euro beltegoed en als ik gebruik maak van internet word my beltegoed op eens minder omdat ik dan zogenaamd gebruik maak van buiten de bundel. dit is dus niet de bedoeling ik wil graag kunnen internetten e.d. voor de hele maand
voor 12,50 euro en vodafone die haalt het er maar niet af, dus zo kan ik nog steeds niet gebruik maken van internet op mij blackberry anders word er weer 1 of 2 euro afgeschreven. en heb ik dan straks weer onvoldoende beltegoed voorde maandelijkse afschrijving van 12,50 euro. dus in principe ben ik nu buiten de bundel aan het internetten en aan het betalen via mij beltegoed.

Ik wil graag dat het afgeschreven word z.s.m, want ik heb bij de aanschaf van de blackberry voor die bundel gekozen en niet
voor het andere. My vodafone mobiel nummer is ( uit Privacy redenen verwijderd )
Mvg,
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Goedendag allemaal,

Als je geen 12.50 hebt krijg je je internet verbinding niet mee. De eerste keer dat er een opwaardering plaats vindt zal dit bedrag dan ook afgeschreven worden.

op de aansluitdatum ( bijv 15 juni ) van de blox worden de kosten van €12.50 afgeschreven en niet eerder. de aansluitdatum zou terug te vinden zijn via My Vodafone.

Als je geen gebruik wilt maken van de BB prepaid verbinding kun je deze uitzetten via een sms naar het nummer 4000 en eventueel de my vodafone webpagina.

Mochten er problemen zijn met de selfservice neem dan contact op met Vodafone!

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team
geerd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een bb curve en internet blox voor bb aangezet, nu is het tegoed 12.50 afgeschreven. 
 
MAAR nu doet msn, bb browser en Twitter app het niet meer! deze deden het eerst wel toen de blox nog gratis was voor 1 juli
 
Heeft iemand hier een oplossing voor?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic