BrinkieNote

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Passport en Classic

Hallo Vodafone, binnenkort kan ik mijn abonnement verlengen. Ik wil voor een BlackBerry Passport gaan. Maar zie deze nog niet bij jullie op de site. Is het bekend wanneer ook bij jullie deze telefoon verkrijgbaar is?

35 Reacties 35
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi@vernippen,
Ik heb nagevraagd bij onze inkopers. Het toestel had eigenlijk al bij ons moeten zijn om te testen. Helaas heeft een en ander vertraging opgelopen. Ik kan geen exacte datum noemen. We zullen er zeker op onze site over reppen als we hem in de verkoop doen.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Is er al meer duidelijkheid? Als er nog geen datum is ga ik morgen de iPhone bestellen namelijk.
jip223

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Tot mijn grote verbazing hoorde ik vorige week dat ik als zakelijke gebruiker niet kan verlengen in combinatie met een blackberry passport ook ik heb met mijn huidige BB het abonnement tijdelijk omgezet naar sim only dus kan alleen bij Vodafone direct verlengen, wil ook graag bij vodafone blijven hoe kan het nou dat zo'n grote aanbieder een toestel als de passport niet levert .......
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb navraag gedaan en de BlackBerry Passport zal niet aangeboden worden aan particuliere klanten. Het toestel is wel beschikbaar voor grootzakelijke klanten.
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
En de classic? Want daar ben ik op aan het wachten. De grote concurrent KPN biedt het toestel wel al aan in de website.

davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Gewoon via Coolblue bestellen, kan ook gewoon met Vodafone abonnenement!
En anders lekker via een provider die wel gewoon BlackBerry kan leveren.

Vodafone begint echt een onvriendelijke, logge en moeilijke provider te worden!
Reageren op klachten doen zo ook al niet, wacht al 5 dagen...

Succes
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
@vernippen Voor de classic geldt hetzelfde. Deze zullen we ook niet aanbieden aan particuliere klanten
vernippen

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Okee bedankt. Wel opmerkelijk dat hier eerst werd vermeld dat de classic wel leverbaar zou zijn.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Dat klopt ook. Maar dus alleen voor zakelijke klanten
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Poita

Als het zo makkelijk zou zijn dan zouden we elk toestel wel aanbieden dat op de markt wordt gebracht. Soms moeten er keuzes worden gemaakt. Er wordt altijd rekening gehouden met de vraag naar een toestel en (onder andere) op basis daarvan wordt bepaald of een toestel aangeboden wordt of niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi, als je mijn bericht doorleest zie je dat ik antwoord geef op de vraag. Er moeten keuzes worden gemaakt. In dit geval is ervoor gekozen om dit toestel alleen aan te bieden aan de (groot)zakelijke markt. Wat hier de achterliggende reden van is, weet ik helaas ook niet en daar zal ik ook geen antwoord op krijgen. Dat heeft allemaal te maken met vraag/aanbod/kosten etc. Zo'n beslissing wordt in ieder geval niet zomaar gemaakt. Dat probeerde ik met mijn bericht duidelijk te maken.
Ydereen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Slechte zaak! Geef dan de keuze aan de klant om een migratie via belsimpel te kunnen laten verlopen zodat wij wel aan alle toestellen kunnen komen die wij willen. Ik heb simonly wil naar abo met toestel. Klant is koning, en nu schuiven jullie klanten aan de kant. Gelukkig loopt me simonly nog maar 6 maanden.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi@Ydereen, ik zal proberen mijn antwoord zo te formuleren dat het niet op meerdere wijzen cq verkeerd geïnterpreteerd kan worden: - je kunt uiteraard bij Vodafone verlengen - net als iedere andere aanbieder / wederverkoper stellen wij een portfolio van toestellen samen - bepaalde toestellen bieden we aan / andere niet / sommige alleen zakelijk / sommige alleen particulier Als er een toestel is dat wij niet aanbieden, of enkel op ander segment aanbieden, dan staat het je natuurlijk vrij om te verlengen bij een van onze dealers die het door jou gewenste toestel wel aanbiedt. In dat geval pick je the best of both. Je combineert dan het door jouw gewenste toestel met een door ons aangeboden abonnement. Dus de keuze die je vraagt in je bericht, die is er 🙂 Maak je van deze constructie gebruik dan geldt het volgende: Heb je een vraag over de instellingen van je toestel -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Heb je een vraag over een Vodafone dienst -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Heb je een vraag over een Vodafone rekening -> je kunt hiervoor bij Vodafone terecht Gaat je toestel kapot en moet het gerepareerd worden -> je kunt hiervoor niet bij Vodafone terecht maar daar waar je het toestel hebt aangeschaft. Groetjes, Per
RominaW

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al meerdere jaren een Blackberry via jullie, nu loopt mijn abbonement binnenkort af. Nu begrijp ik dat je via vodafone geen blackberry meer kan krijgen. en steeds hebben jullie het over de vraag. Als ik dit forum lees en elders op internet lees is de vraag naar de nieuwe blackberry's er wel degelijk.

Op dit moment zetten jullie de klant voor de keuze. of je blijft bij vodafone met een telefoon waar je geen vertrouwen in hebt/ dan wel niet wilt. Of je gaat naar een andere aanbieder waar je de telefoon wel kan krijgen. In beide gevallen zijn de klanten dus niet blij. De service van vodafone is goed, maar het aanbod wordt slechter. Pas als alle andere aanbieders blackberry op zal nemen in het assortiment doen jullie dat ook weer.

Ik kan er nu dus voor kiezen om een telefoon zelf aan te schaffen. Wat is daaraan het voordeel voor jullie? Behalve ontevreden klanten.

Blackberry richt zich op de zakelijke markt, maar mijn inziens betekent dit niet dat de particulier de telefoon niet mag gebruiken. Er zijn mensen die graag Blackberry hebben wegens de kwaliteit en betrouwbaarheid van de telefoons.

Jullie geven aan het antwoord niet te kunnen geven, wie kan het antwoord wel geven op de vraag waarom de klant niet bij jullie kan kiezen voor blackberry, waarom niet een publicatie met daarin de uitleg zodat dit duidelijk is voor de ontevreden klant zodat die het misschien kan begrijpen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@RominaW,

Vodafone biedt inderdaad op dit moment geen BlackBerry aan voor de particuliere klant. Wat je wel natuurlijk kunt doen is bij een van de dealers een BlackBerry in combinatie met een abonnement bestellen of online via andere websites.

Zoals hierboven ook al wordt aangegeven word er gekeken naar vraag en aanbod.

Groetjes Stevied86
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic staat al in archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic