Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
BlackBerry Messenger werkt niet terwijl ik wel kan WhatsAppen en internetten.
Hoi,
Eindelijk bbm weer goed geïnstalleerd op me bb Werkt ie niet ( wat dus wel met internet te maken heeft) Ook staat gprs in t klein volgens mij was dat nooit. Voor de rest werkt whatsapp en internet het wel gewoon.
Heb al een battery pull gedaan en opnieuw geregistreerd, niks helpt!
Weten jullie een oplossing hoe mijn bbm weer gaat werken?
Zie net dat me bericht niet verzonden is.. Maar dat heb ik al geprobeerd, en helpt ook niet. Wat kan het dan zijn? Registreren krijg ik geen bericht ervan terug. En gebeurt verder niks.
Bb 8520 Prepay Bij phonehouse gekocht. Sindskort heb ik dit probleem maar wel al een tijdje Maar is het niet apart dat me internet en whatsapp het wel doen?
Dus heeft het waarschijnlijk wel met die blackberry service te maken of niet ?
Ja heb ik elke maand En hij heeft het altijd gedaan maar nu dus opeens niet meer, Ben wel in het buitenland geweest maar daarvoor deed ie het ook al niet..
joy1502 schreef: Ja heb ik elke maand En hij heeft het altijd gedaan maar nu dus opeens niet meer, Ben wel in het buitenland geweest maar daarvoor deed ie het ook al niet..
Hey Joy,
Zitten er wel nog voldoende MB's in je BloX dan? En heb je nog beltegoed over? Je kunt dit controleren door even *104# in te toetsen op je telefoon. Dan krijg je een sms met de status van je BloX.
Hmm, ik vrees dat er weinig opties overblijven. Vreemd dat het nog altijd niet werkt, juist als je BloX nog actief is en er MB's inzitten. Ga anders eens met het toestel langs de Vodafone winkel, wellicht kunnen ze je daar helpen:).
Ik heb precies de zelfde problemen .. En veel dingen kloppen ook zoals de bb 8520 en dat ik het heb gekocht in de phonehouse . Maar ik kom niet uit de problemen ..