MiniSwiss

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Bold 9900 werkt niet goed

Beste mensen,
 
Sinds kort heb ik een Blackberry 9900 Bold en sinds vandaag ook eindelijk een actief Vodafone-abonnement, dus BlackBerry service. Ik dacht dus eindelijk al die leuke apps te kunnen downloaden, maar helaas....
Ik kan mij niet aanmelden met mijn BlackBerry ID. Wel via de website op mijn computer, maar niet via de smartphone.
Online lees ik vele gelijke berichten over dit probleem, maar kom geen oplossingen tegen...
Is er iemand die mij kan helpen, want op deze manier kan ik niet echt zeggen dat ik blij met mijn telefoon en heb ik er eigenlijk maar weinig aan. Zonde van het geld dat ik wel betaal...
 
Ik heb al meerdere keren geprobeerd om het wachtwoord te wijzigen, maar dit heeft geen effect.
Ook heb ik Black Berry app world verwijderd en de nieuwste versie weer gedownload, maar ook dat heeft geen effect.
 
Wie o wie herkent dit en heeft een oplossing voor mij?
Alvast bedankt.
 
 
4 Reacties 4
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hey MiniSwiss,
 
Hoe werkt je internet en ping zelf?
Het kan zijn dat je telefoon nog niet goed bij RIM is aangemeld en dan kan dit gebeuren.
MiniSwiss
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het internet werkt wel. Ik kan ook wel de FB-app gebruiken. Alleen het aanmelden bij BB-ID gaat dus fout...
 
Ping heb ik nog niet geprobeerd, aangezien ik nog moet uitvinden wie van mijn vrienden een BB hebben..
 
Ik heb wel pas sinds vandaag Vodafone, dus wellicht dat het idd daar mee te maken kan hebben?
 
 
 
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het zou daar inderdaad mee te maken kunnen hebben.
Als ik jou was zou ik ff met de klantenservice bellen om ze na te laten kijken of je blackberry wel goed bij RIM is aangemeld.
MiniSwiss
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ga ik doen. Dank je wel!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic