YassiN1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry Blox Probleem

Hallo iedereen,
 
Ik heb een Blackberry Blox probleem !!
 
Op 27-04-2012 heb ik 20 euro opgewaardeerd om te kunnen internetten en te pingen voor een maand lang. Op 08-05-2012 verviel me ping terwijl het een maand geldig moest zijn :s?
Ik waardeerde op 09-05-2012 het weer op en stuurde naar 4000 Blackberry aan en ik krijg dit als antwoord: Vodafone info: je kunt Blackberry Blox niet activeren. Je hebt deze dienst al.
 En ik heb ook een diagnose test gedaan voor me verbinding en dat hielp ook niet!
 
Ik heb nog steeds geen ping en heb me telefoon geupdate en heb me telefoon tientallen keren aan en uit gedaan.
 
Kan iemand me aub helpen?
 
 
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Heb je al eens telefonisch contact gezocht met de klantenservice? Zij kunnen direct voor je nakijken wat de status van je BloX is. Wat je zelf trouwens ook kunt via MyVodafone.
 
Dat lijkt mij de eerste stap op weg naar een oplossing.
 
Wij als medegebruikers kunnen dat soort zaken natuurlijk niet zien.
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo prepaid BlackBerry gebruikers,

Omdat het kan zijn dat de Mb's al verbruikt zijn, en de maand nog niet om is het wel makkelijk
om te weten hoe je kunt achterhalen hoeveel Mb's er nog in de BloX aanwezig zijn.

Dat kan namelijk heel makkelijk door te bellen met,
*104# ( en dan beltoets)......


Groeten.
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Super Marco!

Hier is mijn zusje erg blij mee!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic