MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes

BlackBerry 10

Heey, zijn er al mensen die uitkijken naar de BlackBerry 10 ? Ben erg benieuwd naar de reacties hier op het forum.

Zijn ze er nog ? De BlackBerry users die na al het Android geweld van de laatste tijd echt gaan voor de BlackBerry 10 😄
36 Reacties 36
MauriceD
Expert topicstarter
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi cdvburgh, een warm welkom hier op het Vodafone forum. Jij bent een tevreden Blackberry gebruiker zo te lezen. Wat verwacht je van de nieuwe BlackBerry toestellen ?
Bartos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey MauriceD,
 
verschillende europese landen weten nu al te vertellen wanneer de toestellen beschikbaar zijn. wordt het niet eens tijd voor een datum;)? Ik bedoel, moeten we wachten op een officieel moment? Een persbericht? Hoe gaat vodafonenl de toestellen introduceren? Ik neem aan dat er wel gewoon iets bekend is. Of is het ook gewoon zo dat jij hier niets over mag zeggen?
 
ik ben benieuwd!
 
gr
B
cvdburgh

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik verwacht zowel touch als qwerty met een uitmuntend toetsenbord te kunnen werken, en heel snel bij te kunnen blijven met alle notificaties, zoals dat nu ook op mijn 9900 is (ik manage er 10 mail accounts mee). Met name het touch keyboard maakt me heel nieuwsgierig, want er word zoveel goeds over gemeld, terwijl ik zelf eigenlijk nooit iets zie in het tikken op een glasplaat van minder dan 7 inch. Verder verwacht ik veel tijd te besparen met de Peek functie, hoop ik op een redelijke camera (als het echt mooi moet zijn gaat de Nikon mee) en met een beetje opletten een volle werkdag batterijduur (vroeger wel 2, maar dat was de 9700 zonder touchscreen).
Dan een paar grote namen in app-land om de recensenten en beetje tevreden te houden (WhatsApp en Skype komen al, wat voor veel mensen fijn is).
Verder heb ik hele hoge verwachtingen van de HTML5 kracht van de browser, en denk ik dat in de komende 2 jaar daar wel veel meer cross-platform oplossingen mee gemaakt worden (veel apps zijn geboren uit gebrekkige browser-ervaringen op mobiele platforms).
 
Maar zeg eens, als ik mij abonnement verleng, wanneer komt de postbode dit toestel dan brengen?
MauriceD
Expert topicstarter
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi cvdburgh, dat zijn nogal wat verwachtigen die je hebt van deze telefoon 🙂

Zelf ben ik ook erg benieuwd naar de HTML5 kracht van de browser en hoe deze is ontwikkeld op het toestel.

Wat betreft de levering van het toestel kan ik helaas nog niks zinnigs zeggen. Ik heb nog geen enkele info over. Zodra dit het wel het geval kom ik er op terug.


Natascha

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik hoop dat Vodafone snel kan laten weten of jullie ook de Q10 gaan verkopen.
Ik heb nu een BB Torch 9860 en wil graag die Q10.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Even een update voor Z10 gebruikers: er is een update die het probleem oplost dat de BlackBerry Z10 een Vodafone simkaart niet herkent. Voor de LTE-versie is deze inmiddels al beschikbaar, de 3G-versie mogen jullie begin volgende week verwachten. 🙂

Je kunt deze update binnenhalen via wifi, of door de BlackBerry te koppelen aan je pc en het programma BlackBerry Link te openen.
Bartos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik ben ook erg benieuwd naar de Q10, neem aan dat dat april mei gaat worden?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Ik krijg net te horen dat de Z10 2 april in Nederland geïntroduceerd wordt. Enkele dagen later zullen wij de toestellen in de winkels gaan verkopen. Aangezien we hierbij wel afhankelijk zijn van de leveranciers dus een definitieve datum kan ik niet noemen.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Natascha schreef:
Ik hoop dat Vodafone snel kan laten weten of jullie ook de Q10 gaan verkopen.
Ik heb nu een BB Torch 9860 en wil graag die Q10.
Ik heb het voor je nagevraagd. De Q10 zal in juni verkocht gaan worden.

janny

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hoi hoi dat het toetsenbord behouden blijft is voor veel mensen wel goed   
ben zelf toch gevallen voor de nokia lumia 920
 
Natascha

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Jullie maken mij heel erg blij!! 😄
Gaan jullie hem ook in het wit verkopen??
Jaap66

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,
 
Ik ben nu klant bij HI en heb daar een zakelijk abonnement.
Mijn contract loopt daar af op 23 juli 2013.
 
Ik wil graag overstappen naar een Vodafone Red abonnement met een blackberry Q10, met nummerbehoud.
 
Hor ga ik dat aanpakken, met een beetje vertraging is de Q10 er dan nog niet of ben ik te laat met het opzeggen van mijn abonnement......
 
HELP
 
 
MauriceD
Expert topicstarter
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Jaap66, welkom op het Vodafone forum. Onze excuses voor de late reactie. Ik adviseer je om contact op te met mijn collega's van telefonische klantenservice of even naar de Vodafone winkel te gaan. Ik weet zeker dat mijn collega;s het voor je in orde maken. Laat me even wat weten hoe het gegaan is 🙂
bellstattoo

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi
 
Ik heb een week geleden een Blackberry Z10 als los toestel gekocht
Mijn Vodafone simkaart wordt niet herkent.
Bij de klantenservice en de Smartphonecrew weten ze niets over een update en blijven ze denken dat de telefoon gesimlocked is. 
Volgens Blackberry is dit niet het geval.
Omdat niemand bij Vodafone iets over de update weet kan niemand mij helpen om mijn Z10 een vodafone simkaart te laten herkennen.
Waar is die update te vinden?
Ik heb via link en on the web geprobeerd maar dan krijg ik de melding dat ik recente software heb namelijk  10.0.10.90.
Ik heb begrepen dat ik een update moet hebben met 99 op het eind. 
 
pcjanssens

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik hen de z10 en ben erg tevreden
Bartos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo moderators,

Goed dat jullie navraag doen en ons verblijden met 'inside' information:) nu heb ik een nieuwe vraag. Stel Ik wil heel graag de BB Q10 hebben, en het liefste de allereerste die jullie gaan verkopen. Waar kan ik ergens een pre-order plaatsen of weten welke winkel in bv Amsterdam hem het eerste heeft?

Gr Bartos
Bartos

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
dag moderators,
 
een week geleden vroeg ik me af hoe en wat over de Q10.. daar zou ik graag antwoord op willen krijgen. Als dat mogelijk is:)
 
ben ondertussen wel op onderzoek aan het gaan en bij de andere providers wordt ie al genoemd op de website, wat ook niet echt gek is, omdat hij over 2 weken ongeveer verwacht wordt in Nederland.
 
http://mobiel.kpn.com/blackberry/blackberry-q10-4g
 
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/telefoon/binnenkort-verkrijgbaar/webforms/positie4.aspx
 
ik kijk uit naar jullie antwoord!
Gr
Bartos
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic