Mammabeer

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Black friday abonnement

Ik heb vrijdag een toestel gekocht online icm abonnement bij jullie. De aanvraag staat sinds vrijdag in behandeling bij jullie. Alle documenten geupload. Enig idee hoelang dit gaat duren
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mammabeer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou....na heel veel heen en weer bellen is de telefoon gearriveerd. Want die bleef ook achter doordat het abonnement niet goed gekeurd werd.....maar nu ben ik bij Vodafone aan het wachten op de goede invulling van het abonnement. Ziggo ontbreekt ...dus dubbele data ook. En de black friday korting ook....maar het kon tot 5 dagen weer duren dus.....ik leer heeeeeel veeeeeeel geduld hebben ?

Bekijk in context

12 Reacties 12
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Mammabeer
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Stoere naam voor een Community gebruiker 😉
Ik verwacht zelf dat het heel druk is bij Vodafone, zeker voor Black Friday. Als je echt antwoord wenst op je vraag dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via een privé bericht je vraag stellen via Twitter en/of Facebook. Daar kunnen ze in het systeem kijken en je antwoord geven op je vraag. Ben zelf ook maar een klant en kan dit soort dingen niet zien, gelukkig maar 🙂

Of even wachten en anders toch bellen of berichtje sturen. Eventueel zou je nog een chat kunnen starten met iemand van de klantenservice, mits ze aanwezig zijn! Je kunt hier de chat starten.

Succes in ieder geval en alvast veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel.
Laat je nog even weten hoe het is opgelost?! Alvast bedankt!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Wat is ondertussen de status @Mammabeer?
Mammabeer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou.....ik ben al sinds gisteren aan het heen en weer bellen. Schijnbaar is er nu iets mis gegaan bij de mediamarkt. Vodafone wil wel afsluiten maar mediamarkt geeft niets door.....maar weer wachten
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Mammabeer wrote:
Nou.....ik ben al sinds gisteren aan het heen en weer bellen. Schijnbaar is er nu iets mis gegaan bij de mediamarkt. Vodafone wil wel afsluiten maar mediamarkt geeft niets door.....maar weer wachten

Oei, dat is wel heel vervelend zeg.
Best jammer dat je daar dan als klant tussen zit, ja toch.
Ik hoop dat het dan snel voor je is opgelost en dat MediaMarkt een beetje wil meewerken.

Succes!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Oei, als het via de MediaMarkt is gelopen, dan wordt het voor ons wel lastig om iets te betekenen. Wat is ondertussen de status @Mammabeer?
Mammabeer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Nou....na heel veel heen en weer bellen is de telefoon gearriveerd. Want die bleef ook achter doordat het abonnement niet goed gekeurd werd.....maar nu ben ik bij Vodafone aan het wachten op de goede invulling van het abonnement. Ziggo ontbreekt ...dus dubbele data ook. En de black friday korting ook....maar het kon tot 5 dagen weer duren dus.....ik leer heeeeeel veeeeeeel geduld hebben ?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Let op: Dubbele data en/of de extra zenders bij Ziggo kan tot 4 weken duren!!
Dat staat beschreven op de site en het lijkt me handiger om dit aan te houden. Mocht het toch binnen 5 dagen geregeld zijn dan heb je geluk maar ik zou me daar niet op blind staren. Maar nogmaals, het kan zijn dat ze daar inmiddels sneller in zijn geworden 🙂

In ieder geval veel plezier 🙂
En natuurlijk hele fijne Feestdagen gewenst!
Mammabeer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy ik ben al jaren abonnee.....was gewoon een verlenging van mijn nummer. Dus dat ze de dubbele data eraf halen vind ik wat minder.....maar...we wachten af. Jij ook fijne feestdagen...greetingd
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Ja, maar ze moeten bij je nieuwe contract (ook al is het een verlenging) toch weer opnieuw controleren. Snap dat het vervelend is maar dat is niet anders. Komt vanzelf wel goed 🙂
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Helaas wordt het dan opnieuw gecheckt omdat het abonnement aangepast wordt. Zodra de extra's toegevoegd worden, ontvang je een sms.
Is het abonnement al omgezet? Dan kunnen mijn collega's controleren al of je aan de voorwaarden voldoet.
Mammabeer
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Steven er loopt reeds een case......dus ik wacht maar af. Anders gaat er straks weer iets mis.....
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah ok dan wordt het sowieso naar je terug gekoppeld Mammabeer
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic