Vesi

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Black Friday: Extra korting of toch niet?

Hi,

Ik houd nu een tijdje de opties voor een Samsung S8 in de gaten. Met de Black Friday deal wordt er gemeld dat er een maandelijkse korting van E2,- is op je abonnement. Dat zie ik ook terug in het maandbedrag inderdaad. Dit betekent dat je (twee jaar lang) maandelijks E2,- bespaart, E48,- in totaal. Erg leuk!

MAAR: Ik heb de huidige deal vergeleken met een aanbieding van twee weken geleden (screenshot gemaakt van de aanbieding), en ik constateer het volgende:
Als ik ga kijken naar de kosten van het toestel zelf, zie ik dat dit is verhoogd van E476,- naar E528,-. Dus met E52,- in totaal!

Conclusie: abonnement is even duur, en deze maandelijkse korting van E2,- wordt gewoon doorberekend in de toestelprijs.

Kunnen jullie heir een goede reden voor aandragen, of worden we hier gewoon misleid als consument?

5 Reacties 5
a3aan79

Gedreven Ontdekker
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Gezien het uitblijven van een reactie vermoed ik dat de 2e optie hierop van kracht is...
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Vesi,

Ik durf je niet te zeggen of het toestel eerst goedkoper was.
Zou je de screenshot willen delen?

Vesi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je mij kunt uitleggen hoe ik een foto kan delen, graag.
Vesi
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Sietske,

Vandaag heb ik wederom een mooie aanbieding gekregen: Extra eindejaarskorting van 5 euro!

"Profiteer nu van €5 korting als je Ziggo klant bent + tijdelijk €5 p.mnd. eindejaarskorting op alle Red abonnementen. Deze korting komt bovenop de Friends & Family korting en geldt t/m 7-1-2018. De korting is al verwerkt in de prijzen op de website."

Als ik nu naar de toestelprijs kijk is deze wederom verhoogd, dit keer nog verder, naar E576,-. Dit is dus 100 euro duurder dan een maand geleden!

Ik geloof er dan ook niks van dat jullie als moderator hier geen weet van hebben, dat vind ik een wel heel erg makkelijk. Geef gewoon eerlijk toe dat jullie de consument voorliegen en er helemaal geen sprake is van korting.

Wil je de screenshots nog hebben of kan je er zelf ook wel achter komen of ik gelijk heb?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic