Oguzhan58

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Black Friday Deal

Ik heb sinds 2 november een nieuwe abonnement lopen bij vodafone, maar ik zie nu dat vodafone een Black Friday deal heeft, wat voor mij 5 euro minder per maand of 10GB in plaats van 3GB en een euro goedkoper zou betekenen. Mijn vraag is of het nog mogelijk is dit te wijzigen. Mijn eerste maand is nog niet voorbij en heb dus ook nog geen facturen gehad.

groet,
Oguzhan
5 Reacties 5
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Oguzhan58, en ArwinG, welkom op het Vodafone Forum! N.a.v. de Black Friday actie geldt er wel een coulanceregeling met de volgende voorwaarden: bestellingen die nu in de 'recht op annulering-periode' zitten kunnen aanspraak maken op de coulance actie. Deze actie geldt voor alle bestellingen die geplaatst zijn tussen 10-11-2017 en 24-11-2017. Melden om hier gebruik van te maken kan tot en met 8-12-2017 via 0800-0560 (gratis).
ArwinG

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt mij geen coulance regeling, aangezien dit alleen geldt voor abonnementen die nog in de bedenktijd zitten. Lijkt mij dan vrij logisch dat je nog kan annuleren.
En er is aangegeven dat mijn abonnement op 2 november is ingegaan. Het zou pas coulant zijn als jullie bijvoorbeeld begin november ook zouden meenemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
ArwinG, aangezien een annulering eerst verwerkt moet worden ben je anders nooit op tijd voor de Black Friday deal. In dat opzicht is het natuurlijk een coulance. Los gezien van het gedoe dat een annulering en een nieuwe bestelling meebrengt (retour versturen, wachten op verwerking en daarna opnieuw bestellen).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Aangezien de coulanceperiode voorbij is zal ik dit topic nu sluiten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic