Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Black Friday 2019

YAY! Het is weer Black Friday! 
 

Het is weer Black Friday bij Vodafone! Met serieuze kortingen op smartphones en alle Red abonnementen. Ook de zakelijke. Zo krijg je tot 457 euro korting op de Samsung Galaxy S10 met 30 GB per maand en onbeperkt bellen als je ook internet van Ziggo hebt. Dat is geen Black Friday maar Black FriYAY!

De actieperiode loopt van woensdag 27 november tot en met maandag 2 december 2019. Sluit jij in deze periode een nieuw abonnement af óf verleng je je huidige abonnement bij ons? Dan kun je gebruik maken van onze Black Friday kortingen. Heb je ook al Ziggo? Of stap je meteen over? Dan wordt het nog interessanter:

En, nieuwe klanten hoeven géén aansluitkosten ter waarde van 25 euro te betalen op al onze abonnementen! 

Bekijk op blackfriday.,nl de aanbiedingen in combinatie met onze hero toestellen zoals een Samsung S10 of een iPhone Xr. 

Let op: PostNL levert tijdens Black Friday en de feestdagen in december meer pakketten dan in de andere maanden van het jaar. Hierdoor kan het zijn dat een bestelling een (aantal) dag(en) later wordt geleverd dan gebruikelijk. Via de PostNL track & trace code kun je jouw bestelling volgen en word je op de hoogte gehouden van de verwachte leverdatum. Hier heeft Vodafone dus geen invloed op!
 

Veel gestelde vragen: 

Wanneer kan ik precies gebruik maken van deze aanbieding?
Bij alle abonnementen die nieuw aangesloten of verlengd worden tussen woensdag 27 december 00.00 uur en maandag 2 december 23:59 uur wordt automatisch deze korting toegepast. 

Waar moet ik bestellen om deze korting te ontvangen?
Je kunt je nieuwe abonnement via al onze kanalen verlengen of aansluiten. Bel ons via 0800-0560 (gratis), bestel online of ga langs één van onze winkels

Als ik bestel via Media Markt of een andere winkel, krijg ik dan ook deze korting?
Deze Black Friday korting ontvang je ook als je een Vodafone abonnement afsluit of verlengt bij een andere winkel of webshop.

Maar ik wil een abonnement voor de duur van 1 jaar, wat zijn de prijzen dan?
Dan geldt voor alle prijzen in bovenstaande tabel + €1. Dus bijvoorbeeld; bestel je tijdens Black Friday een Red Essential van 5 GB voor de duur van 1 jaar dan betaal je €24 ipv €23 bij een 2-jarig contract. 

Staat de korting ook op mijn contract/factuur?
De Black Friday korting zie je staan op jouw contract. Daarnaast zie je ook op je maandelijkse factuur een bedrag in mindering gebracht. 

We wensen jou alvast veel plezier met je nieuwe (of vernieuwde!) abonnement! Heb je nog een vraag of wil je iets delen over deze actie? Bekijk dan onze speciale Black Friday pagina. Daarnaast kun je natuurlijk altijd een reactie plaatsen onder dit topic! 

 

 

18 Reacties 18
CSGO

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geldt deze korting ook in combinatie met friends & family?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Friends and family heeft dezelfde aanbieding @CSGO op dot moment.

Het is helaas niet bekend of daar ook nog een aparte aanbieding voor komt. Mocht er een aanbieding met friends and family komen, dan lees je dit terug op de desbetreffende website. Heel even afwachten nog :).

laurajetten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er worden geen aanbiedingen geladen op de site bij mij, ik weet niet zo goed wat ik moet doen

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

Ik heb een sim only die in juni is ingegaan, kan ik nu ook kiezen voor ‘verlengen’ en dan een telefoon met abo kiezen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
laurajetten wrote:

Er worden geen aanbiedingen geladen op de site bij mij, ik weet niet zo goed wat ik moet doen

Probeer eens op een andere browser. Ik kan namelijk via Safari ook niets zien maar via Chrome wel.
Weet ook niet wat er aan de hand is 😞

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Arnold1310 wrote:

Ik heb een sim only die in juni is ingegaan, kan ik nu ook kiezen voor ‘verlengen’ en dan een telefoon met abo kiezen?

Volgens mij kan dit gewoon via Next: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/
En gelden dan ook de Black Friday aanbiedingen. Beste wat je kan doen is bellen met de klantenservice van Vodafone. Dan kunnen ze het gelijk voor je regelen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Arnold1310?

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes
Steven wrote:

Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's @Arnold1310?


Nee @Steven wij (mijn vriendin en ik) hadden dit graag via internet geregeld maar dat blijkt niet mogelijk te zijn

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Vodafone Next kan alleen aangevraagd worden via de klantenservice (1201) of via een winkel.
Helaas is Vodafone Next niet mogelijk via de chat, Facebook of Twitter. Dit is omdat er een abonnement open gebroken moet worden en eventueel (indien er een toestel bij in zit) het toestel afbetaald moet worden @Arnold1310 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Steven  wij hebben sinds juni enkel sim only. We moeten dus voor onze abonnementen of apart bellen of naar een VF winkel

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Arnold1310 wrote:

@Steven  wij hebben sinds juni enkel sim only. We moeten dus voor onze abonnementen of apart bellen of naar een VF winkel

Ja, maar dat is toch niet erg. Je kan toch gewoon bellen om het te regelen. Dan ben je gelijk zeker van alles en heb je alle vragen kunnen stellen en antwoord op. Net zoals naar een Vodafone Winkel gaan, al kan ik me voorstellen dat je het vanuit huis wilt regelen dus is bellen de oplossing. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ook een Sim only is een abonnement voor 1 of 2 jaar. Om te mogen verlengen, dient het abonnement opengebroken te worden @Arnold1310 
Dit kan alleen via de winkel of via 1201, optie Vodafone Next.

hhuman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Let op wat je bestelt op  Black Friday  !!!! ik heb net mijn abonnement verlengt ik dacht mooi aanbidding  totdat ik de nieuw contract hebt ontvangen .

 

 

Als Ziggo klant geen dubbele data en de €5 korting ook niet vermeld op mijn nieuw contract. 

Zijn jullie standaard briefen / contracten zaangepast op Black Friday  actie?  Klopt dit?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @hhuman 
De dubbele data en extra korting, omdat je ook Ziggo klant bent, staat niet op het contract. Dit is gedaan omdat je nu misschien wel klant bent van Vodafone en Ziggo, maar stel je zou opeens stoppen bij Ziggo, dan willen ze de aanbieding natuurlijk wel weer kunnen intrekken (dubbele data en extra korting). 

Daarom staat het niet op je contract en kan je er vanuit gaan dat, wanneer ze de database van Ziggo en Vodafone naast elkaar leggen, je gegevens kloppen, je de dubbele data en korting krijgt. Dit moeten ze even bij elkaar leggen en dan krijg je binnen 4 weken daar bericht over. 

Zo gaat dat dus, die combi korting staat niet op je contract. 

Arnold1310

Raadgever
  • 63Posts
  • 3Oplossingen
  • 18Likes

@Steven  en @Energieboy  dank voor jullie reacties op woensdag. Vanmorgen zijn wij naar de Vodafone winkel gegaan en hebben gebruik gemaakt van de Black Friday actie

 

@hhuman  bij ons staat de Ziggo korting ook niet op het contract maar dit komt echt wel goed. De dubbele data hadden wij al toen wij de winkel uitliepen, maar dit komt omdat we al een x aantal jaar de VF/Ziggo koppeling hebben zei de verkoper.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt, de extra's worden na de hand toegevoegd. Zodra het abonnement in gaat, wordt er gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet. Daarna worden de extra's toegevoegd.

Melsi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Essential 2jaar word nu aangeboden voor 18 euro per maand maar als ik naar me winkelwagen ga staat er 23 euro per maand word de korting later berekend want me Ziggo korting staat er wel bij. Gr Melsi

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

 

De extra's zoals de €5,00 korting staan niet vermeld in de winkelwagen en op het contract. Zodra het abonnement in gaat, wordt er gecontroleerd of je aan de voorwaarden voldoet. Daarna worden de extra's toegevoegd @Melsi.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic