JeroenVS

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Black Berry Curve - WIFI problemen..

Hallo,
 
Ik wil dol graag WIFI op mijn BlackBerry om op MSN tekunnen, lekker te kunnen pingen, .. Noem maar op. Alleen het lukt me maar niet om aan internet tekomen?  En ben nu beetje gestresst aan gezien ik al best lang bezig ben, en dus ben ik hier gekomen om hier mijn vraag testellen. Wat moet ik doen als er het volgende komt testaan:   KAN GEEN VERBINDING MAKEN.. Reden: Verifcatie bij netwerk mislukt.
 
Graag hulp..
 
-Informatie-
Mobiel: Black Berry Curve
Prepaid 
 
Wat doe ik?
-Menu
-WIFI
-Nieuw
-Lijst met tekst
-Volgende
-Netwerk zoeken
-Selecteer mijn netwerk
-Wilt u de WPS-Installatie uitvoeren? ik doe Annuleren (wanneer ik volgende druk doet ie het ook niet)
-Beveilingstype: Vooraf gedeelde sleutel (PSK) [kan niks anders]
-Ik voer de sleutel in..
-Verbinden
-KAN GEEN VERBINDING MAKEN.. Reden: Verifcatie bij netwerk mislukt.
-Volgende (ik zie nu zo internet tekentje achter mijn WIFI profiel)
-IK KAN NIET OP INTERNET?
 
Wat is het probleem? Zeg het A.U.B, ik ben al best lang hier mee bezig.. 
 
[Sorry als ik de zoek functie niet heb gebruikt, ik wil het namelijk graag up-to-date horen 🙂
 
Met vriendelijke groet,
JeroenVS 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Up to date antwoord:
 
Geen Blackberry service in je abonnement of Blackberry Blox bij je Prepaid? Geen internet, ook niet via WiFi.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Up to date antwoord:
 
Geen Blackberry service in je abonnement of Blackberry Blox bij je Prepaid? Geen internet, ook niet via WiFi.
ziza

Gedreven Meedenker
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
hi Jeroen VS,
 
Je kunt niet met je Blackberruy op wifi om te pingen enzovoort. Heb je de prepaid Blackberry Blox wel geactiveerd? Je moet toegang hebben tot Rim, het blackberry netwerk anders kun je niet pingen. Dit heb je ook n odig als je via Wifi wilt pingen. maare met de juiste wifi instellingen kun je dus helemaal niet verbinden?
 
Wat krijg je voor foutmelding als je Wifi ingesteld hebt en wilt verbinden? je zou namelijk in elk geval wel met het netwerk contact moeten krijgen. Pingen is dan een volgende stap die alleen met eerder genoemde BB blox zal werken.
 
Groetsels Ziza
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Wat Martin zegt kan ik bevestigen.

Zonder énige vorm van Blackberrydienst, ( abonnement of prepaid) is het niet mogelijk wifi te gebruiken.
kissanouk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo,
 
ik heb sinds 2 maanden een nieuwe blackberry curve 8520, via vodafone, ik kreeg de 1ste maand de blackberry blox gratis, ik heb dit de 2de maand ook gedaan, maar nu zijn ze verlopen, en doet wifi het niet meer, hij geeft aan dat hij wel verbonden is ( donker gekleurd ) maar ik kan niet op msn whatsapp browser of anderen dingen.
ik wou graag deze maand dus geen blackberry blox activeren,
maar dat wil dus betekenen dat ik niet thuis via de wifi kan internetten ? 
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
kissanouk schreef:
 
maar dat wil dus betekenen dat ik niet thuis via de wifi kan internetten ? 

Spijtig genoeg is dat inderdaad het correcte antwoord 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic