Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Black Berry Bold 9900 Review

Black Berry 9900.... De eerste keer dat ik de Bold 9900 zag, dacht ik: Wat een groot toestel! Maar dat viel gelukkig erg mee! Hij ligt (vind ik) ontzettend lekker in de hand. Toetsen reageren lekker soepel en de touchscreen!! die reageert super! Deze reageert niet te licht, dus daar geen problemen mee. Ook hoef je niet ontzettend hard te drukken zoals bij oudere toestellen. In eerste opzicht: een ontzettend leuk toestel! Voor degene die nog nooit een Black Berry gehad hebben (zoals ikke!) heb je in het begin wat registreer werk. Maar dit heb je met andere merken ook 😉 Zelf ben ik al jaren een Iphone gebruiker en nee ik zou de Iphone eigenlijk niet moeten vergelijken met een Black Berry, maar toch ga ik dit doen 😛 Mails maken, smsjes schrijven, pingen ect gaat velen malen makkelijker. Dit komt waarschijnlijk omdat je daadwerkelijk een voelbaar toetsenbord hebt. Om eerlijk te zeggen mis ik t wel, dat blind typen 😄 Mails lezen ect gaat ook heerlijk. Iets wat ik minder vind, of ik moet er nog aan wennen (dat kan natuurlijk ook) is het surfen op internet. Soms vind ik het wel jammer dat ik web pagina's niet erg duidelijk/ overzichtelijk kan bekijken. Maar dan ben ik ook verwend met een groot scherm op de Iphone en op de Black Berry is ie ongeveer de helft. Het surfen over inet zelf, gaat lekker vlot 😄 Het scherm van het toestel is mooi duidelijk en helder. Besturing is erg makkelijk en vlot. Mensen die niet houden van een Touchscreen kunnen het toestel natuurlijk ook gebruiken. Maar ik heb al gemerkt dat er mensen zijn die dit absoluut niet fijn vinden op het toestel. Maar dit zijn mensen die wel een smartphone hebben, maar zonder touchscreen. Tevens is het toestel erg geliefd bij kids die dit jaar naar groep 8 gaan of de eerste van de middelbare. Gelukkig was ik op een feestje van een toekomstige brugsmurf en heb ik het toestel aan een paar jonge dames gegeven. Zij vonden het ook een ontzettend leuk toestel. Ik was m bijna kwijt 😛 Wat mij die avond opviel was iets wat ik al lang niet meer had gezien bij een toestel: de batterij gaat erg lang mee. De hele avond hebben die meiden met het toestel spelletjes zitten spelen, of op hyves gezeten en de batterij was maar 25% leeg geraakt! Dit is iets wat ik niet met mn Iphone hoef te proberen 😉 De foto's die je met t toestel kan maken zijn ook ontzettend mooi! Wel heb ik gemerkt dat ik nog wat moet werken op de avond foto's. Deze willen nog wel eens wat pixel achtig worden, maar dat kan ook aan mijn eigen kunsten liggen 😛 Al met al een ontzettend leuk toestel. Mocht je nog geen Black Berry fan zijn, zou ik zeker zeggen: Check m eens uit! Mij heeft het toestel me in ieder geval bijna ervan overtuigd om over te stappen 😉 Mocht je besluiten t toestel te nemen, hoop ik dat je er net zoveel plezier mee hebt als ik heb gehad 😄 Met vriendelijke groet, Marjolein Vodafone Forum Team
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic