Kesiena

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Binnen hoeveel dagen wordt retour telefoon verwerkt (bij een verlenging)?

Ik heb laatst mijn abonnement verlengd, maar helaas vrijdag mijn telefoon retour gebracht in een vodafone winkel. Hoelang duurt het voordat de annulering verwerkt is zodat ik online weer een nieuw toestel kan bestellen?

Alvast bedankt 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kesiena
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, terug brengen van toestel, je was er dus niet zo blij mee? Dat kan natuurlijk gebeuren en goed dat je het dan op tijd hebt gedaan. Een hele goede vraag en jammer genoeg niet te beantwoorden via de Community. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en je antwoord geven op je vraag. Alvast wel heel veel plezier met het toestel dat je nu graag wilt gaan bestellen. Mag ik vragen welke je hebt terug gebracht en welke je wilt gaan kopen?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kesiena
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, terug brengen van toestel, je was er dus niet zo blij mee? Dat kan natuurlijk gebeuren en goed dat je het dan op tijd hebt gedaan. Een hele goede vraag en jammer genoeg niet te beantwoorden via de Community. Wat je zou kunnen doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Je kan ook een privé bericht sturen via Facebook of Twitter. Deze mensen kunnen namelijk in het systeem kijken en je antwoord geven op je vraag. Alvast wel heel veel plezier met het toestel dat je nu graag wilt gaan bestellen. Mag ik vragen welke je hebt terug gebracht en welke je wilt gaan kopen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Was bovenstaande informatie duidelijk voor jou Kesiena ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic