husa1979

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bijna 2 dagen lang niet bereikbaar door storing, compensatie mogelijk?

Ik was bijna 2 dagen lang niet bereikbaar door de storing. Wat een waardeloze service zeg!!! Elke keer als ik belde met de klantenservice moest ik minimaal 10-15 minuten wachten voordat ik iemand aan de lijn kreeg en vervolgens kreeg ik te horen dat ze niets voor mij konden betekenen en dat ik dan maar moest gaan wachten. Blijkbaar hoort het bij de service van Vodafone dat een klant 48 uur lang onbereikbaar kan zijn. Met 1 woord schandalig!!!
1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi husa1979
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Alle informatie over de storing, incl. compensatie regeling, is terug te vinden op deze pagina.
En wenst je meer info over vergoeding aanvragen, kijk dan op deze pagina.

Na alle informatie van de Vodafone medewerkers te lezen ga ik er vanuit dat je geen compensatie krijgt. Maar goed, je kan het natuurlijk altijd proberen en wens je er ook veel succes mee met de aanvraag!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic