Bartoz

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bij nieuwe S7 meegeleverde oordopjes: Links geen geluid

Hallo,

Ik heb sinds 20 mei 2016 een nieuwe Samsung S7 in gebruik genomen.
Nu wilde ik van het weekend op de fiets gebruik gaan maken van mijn meegeleverde oordopjes, echter werkt het linkse oortje niet. Ook niet in mijn oude S5.
Mijn oude dopjes werken wèl op mijn nieuwe toestel.
Ik neem aan dat er gewoon garantie op die dopjes zit en zoja, hoe kan ik die om (laten) ruilen?
M.vr.gr.,
Bart
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bartoz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Yayyy vandaag een volledig nieuwe telefoon en oordopjes ontvangen!
Er stond op de bon "onderdeel vervangen" maar zowel de voor- als de achterkant zijn anders. Zo zat er al een heel klein krasje in het scherm en aan de achterkant stond het imei nummer.
Beide zijn verdwenen.
Opgelost 😉

Bekijk in context

13 Reacties 13
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Bartoz

Allereerst welkom op het forum!

Balen dat de nieuwe oordopjes niet goed werken. Je hebt in dit geval inderdaad nog garantie hierop en je kunt hiervoor het beste even langs een Vodafone winkel gaan. Daar kunnen onze collega's je hiermee verder helpen!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bartoz, is het nog gelukt via de winkel?
Bartoz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi Marc,

Bedankt voor je bericht en Serkan's suggestie. Ik ga zodra ik daartoe in de gelegenheid ben zeker even langs de winkel.
Mijn S7 is via Vodafone friends & family online aangeschaft maar ik neem aan dat dat geen probleem moet zijn voor de winkel?
Grt
Bart
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Bartoz dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn. Laat je het ons even weten als je bij de Vodafone winkel geweest bent? 🙂
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes


Klinkt als kapotte oordopjes inderdaad.
Bartoz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hi
Ik ga woensdag met telefoon en dopjes naar de winkel.
Heb er nu ineens een heel ander probleem erbij: mijn S7 werd erg warm in mijn broekzak en is toen spontaan uitgevallen en nu helemaal dood 😞

Dat is nu al 3 dagen zo, geen display en ledjes meer, daarnaast weet ik zeker dat de batt. ruim vol was voor die uitviel. Het toestel is niet gevallen of gestoten, helemaal niks! Echt balen! Toestel is nog geen 35 dagen in mijn bezit 😞
Aansluiten van de adapter of leggen op de wireless charger geeft ook geen indicator led of batterij in beeld. Toestel wordt wel warm op de wireless charger maar that's it.
10sec. Volume down + powerbutton vasthouden: geen response, andere toetscombinaties ook niet. Meerdere dagen laten liggen en bovenstaande opnieuw geprobeerd, nog steeds geen resultaat...

Anonymous
Niet van toepassing
Ik ben bang dat je toestel hiervoor ook opgestuurd moet gaan worden
Jeetje 😞
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Bartoz , we zijn benieuwd hoe het is afgelopen. Ben je nog met toestel en oordopjes naar de winkel geweest?
Bartoz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Yepzz toestel is opgestuurd afgelopen woensdag, ook de dopjes :S
Ben benieuwd wat er uit komt, ik laat het weten. Kan tot 10 - 15 werkdagen duren gaven ze aan.
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad het reparatie traject kan 10 tot 15 werkdagen duren. Hopelijk is het snel opgelost voor je.
Bartoz
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Yayyy vandaag een volledig nieuwe telefoon en oordopjes ontvangen!
Er stond op de bon "onderdeel vervangen" maar zowel de voor- als de achterkant zijn anders. Zo zat er al een heel klein krasje in het scherm en aan de achterkant stond het imei nummer.
Beide zijn verdwenen.
Opgelost 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is fijn , goed om te horen dat het opgelost is:D
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Goed om te lezen dat het opgelost is Bartoz! Ik zal het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic