Hoi
veertje 11 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Oeps, dat is lastig en wat je zegt, je mobiel heb je ook nog om te bellen. Ook al komt dat bij mij niet zoveel meer voor
🙂Wat je misschien het best als eerst kunt doen, je toestel uitzetten en dan weer aan en handmatig even je netwerk aanpassen naar Vodafone.NL. Beetje vogelen en kijken wat die dan doet, het kan zijn dat die het dan opeens weer wel doet. Wil dit niet werken zou je de
klantenservice van Vodafone kunnen bellen om te vragen of ze je toestelnummer willen resetten. dat wil ook nog wel eens helpen.
Is even denken, je zou natuurlijk ook kunnen kijken op de
website van Vodafone bij storingen of er iets bij je in de buurt aan de hand is. Als er niets is dan zou je op die pagina ook een klacht kunnen indienen en dan kunnen ze op onderzoek uit.
En ja... overstappen naar KPN thuis, dat is natuurlijk vragen om problemen :stuck_out_tongue_winking_eye:
Grapje natuurlijk! Dat heeft er niets mee te maken, Ziggo en Vodafone netwerken staan los van elkaar maar het kan zijn dat ze misschien per ongelijk een verkeerde vinkje uit hebben gezet of zo. Dat zou je dan ook kunnen vragen bij de
klantenservice van Vodafone. Wil je niet bellen, dan kan je ook een
chat kunnen starten.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.