Brutus31

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bij Note 3 Dropbox gratis upgrade naar 50GB

Hoi@ll,

Ik heb een nieuwe Samsung Note 3, owwwwwwwwww das mooi 😄


Bij de install krijg een bepaald dingen in te stellen dan zie je ook de applicatie van Dropbox voor bij komen, hier staat dat je 50 GB gratis beschikbaar krijgt en dat voor 2 jaar.

Op dit forum staat maar 1 bericht hierover en dan met een verwijzing naar de engelse Samsungs site.

Klik hier voor de tekst

Met het hele bericht kom ik niet verder dus vandaar een nieuw topic. Dat Google de beste vriend is is me ook wel duidelijk, alleen ook met Google kom ik niet verder.

Ik heb de pre install gedaan of in iedere geval niet bewust de dropbox uit Google play gehaald. En meteen daar aangemeld. nieuwe account aangemaakt.
Bij gettingstarted staat dat ik 7 stappen moet doen die heb ik allemaal op groen. Maar toch kom ik niet hoger als 2.75 GB i.p.v. 50 GB

Hoe kom ik aan die ontbrekende GB tjes.

Dropbox benaderen is het zelfde als bij Queen Elizabeth op de thee te gaan, gewoon onmogelijk.

Brutus31

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Brutus31
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Maar het probleem is wel opgelost, de eerste account die aangemaakt wordt daar wordt de 50 GB beschikbaar gesteld.
De verkoper een een dubbele L in het het emailadres gezet, dat we daar aangemaakt hebben. Dus als ik dat emailadres gebruik zie ik die 50 GB dus, alles even aangepast en nu loopt het als een tierelier.

gelukkig opgelost

Mag een slotje op

mvg Linda

Bekijk in context

4 Reacties 4
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Wachten...Als je morgen nog geen extra ruimte hebt je aanmelden op het Dropbox forum en het daar vragen. Vodafone kan niets voor je regelen, je moet echt bij dropbox zijn (ze kunnen echt veel als je ooit een probleem hebt)
Brutus31
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ArHu,

Ik heb meteen maar het in het Dropbox forum gezet, zo goed en kwaad als ik kon. Engels was zeker niet mijn sterkste kant.

Dan wacht ik het even af en zal het hier terugkoppelen. Ik verwacht dat er vast meer van deze vragen zullen gaan komen.

Het zou a piece of cake moeten zijn, maar dat was voor mij weer niet weggelegd.

Brutus31
Brutus31
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen reactie meer mogen ontvangen. Maar het probleem is wel opgelost, de eerste account die aangemaakt wordt daar wordt de 50 GB beschikbaar gesteld.
De verkoper een een dubbele L in het het emailadres gezet, dat we daar aangemaakt hebben. Dus als ik dat emailadres gebruik zie ik die 50 GB dus, alles even aangepast en nu loopt het als een tierelier.

gelukkig opgelost

Mag een slotje op

mvg Linda
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Dan neem ik aan dat de oplossing is gevonden ;).
Zag helaas je topic over het hoofd, excuus daarvoor.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic