Rick07

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Bied blackberry abbo volledig internetgebruik op Iphone 4 ?

Beste,
 
Mijn vraag is of je met een blackberry (bold 9900) abbonement simkaart die nog een tijdje doorloopt VOLLEDIG gebruik kan maken van een iphone. Heb een web 1000mb in mijn abbo zitten. Ik zou graag een Iphone 4 willen hebben. Nu weet ik inmiddels dat het mogelijk is om een microsim te verkrijgen waardoor ik mijn  huidige sim in de iphone kan doen. Maar is het mogelijk om dan van alle functies gebruik te kunnen maken? Heb namelijk vernomen dat niet alles erbij inbegrepen zou zijn en dat blackberry met een speciale instant mail internet server werkt ? (Geen apple apps zoals Instagram? , whatsapp,onvolledig internet)?
Graag zou ik ook willen weten of dit klopt en zo ja, hoe dit te wijzigen is (instellingen, abbonementswijzigingen) of dat ik alleen maar een microsim erin hoef te doen ? Heb er niet zoveel verstand van dus hoop dat iemand van jullie via deze wijze verder kan helpen !
 
 Alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Rick07
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Robbie,
 
Heb een Bel+Sms+Web Smart 100 abbonement. Neem aan dat het hierdoor geen problemen oplevert als ik je antwoord goed begrijp.
Hartelijk bedankt !
 
Groet,

Bekijk in context

2 Reacties 2
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Rick07,

Als je een Vodafone abonnement hebt met een internetbundel, dan kun je de sim zonder problemen gebruiken in een iPhone. Het enige nadeel is dat je betaalt voor een BlackBerry abonnement waar je geen gebruik meer van kunt maken. Welk abonnement heb je precies? Als het een Bel+Sms+Web abonnement is, dan hoef je je geen zorgen te maken en kun je volledig gebruik maken van je iPhone. Alleen BlackBerry werkt met een andere server. Het is echter niet het Vodafone abonnement dat hiervoor zorgt, maar de speciale BlackBerry toevoeging die hieraan gekoppeld wordt. Als je de sim in een iPhone plaatst , dan wordt deze BlackBerry toevoeging niet gebruikt.
Rick07
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Dag Robbie,
 
Heb een Bel+Sms+Web Smart 100 abbonement. Neem aan dat het hierdoor geen problemen oplevert als ik je antwoord goed begrijp.
Hartelijk bedankt !
 
Groet,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic