Lararenneberg

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bezorgmoment plannen

Ik heb afgelopen vrijdag 7 april een nieuwe telefoon met abonnement besteld, op de site stond dat hij er in de meeste gevallen binnen 1/2 dagen zou zijn/verzonden zou worden. Ook heb ik in de mail van het bestel overzicht en op sms een bericht gekregen dat ik een Bezorgmoment via de link in mijn mail moet plannen, maar die mail staat nergens. Het is nu inmiddels al 4 dagen later en ik heb nog steeds geen mail of link gekregen. Ik weet niet of ik nu te ongeduldig ben of dat er iets mis is. Op de my Vodafone app kan ik ook nog niet inloggen, want ik heb nog geen account en er stond dat ik via de My Vodafone app ook de status van mijn bestelling kon zien.

 

Ik had ook al een live chat gestart en daar zeiden ze dat ik moest bellen met dynalogic maar ik wil eerst zeker weten dat ik niet te ongeduldig ben. Ook in mijn spam staat niks.

 

ik hoop dat iemand mij kan helpen

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lararenneberg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je sms bericht haal ik dat je bent overgestapt met nummerbehoud. Vodafone moet je nummerbehoud eerst aanvragen bij je huidige provider en die spreken met elkaar af wanneer je kan overstappen. Normaal gezien krijg je wel direct een toestel toegezonden maar ik denk dat het, door Paasweekend, allemaal iets meer vertraging heeft opgelopen. Want ja, Vodafone moet wachten tot ze bericht hebben gekregen van je huidige provider en als die op zich laat wachten, dan duurt het even. Dan zou je het onder het kopje ongeduldig kunnen omschrijven 😉😋.

Maar Vodafone had wel iets meer informatie kunnen melden in z'n berichtje en dat tweede bericht is denk ik te vroeg verzonden omdat de goedkeuring er nog niet doorheen is. Bij Vodafone staat: Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Ik weet niet of de moderator hier mee kan kijken omdat het nummer nog niet in het systeem van Vodafone staat. Daarom vraag ik je om te bellen naar 0800-0560, dat gaat iets sneller en ik denk dat die het wel kunnen inzien.  

Bekijk in context

Lararenneberg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ben net door Vodafone gebeld, de telefoon komt donderdag. Dank jullie wel @Tjeerd85 @Energieboy 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Lararenneberg 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uit je sms bericht haal ik dat je bent overgestapt met nummerbehoud. Vodafone moet je nummerbehoud eerst aanvragen bij je huidige provider en die spreken met elkaar af wanneer je kan overstappen. Normaal gezien krijg je wel direct een toestel toegezonden maar ik denk dat het, door Paasweekend, allemaal iets meer vertraging heeft opgelopen. Want ja, Vodafone moet wachten tot ze bericht hebben gekregen van je huidige provider en als die op zich laat wachten, dan duurt het even. Dan zou je het onder het kopje ongeduldig kunnen omschrijven 😉😋.

Maar Vodafone had wel iets meer informatie kunnen melden in z'n berichtje en dat tweede bericht is denk ik te vroeg verzonden omdat de goedkeuring er nog niet doorheen is. Bij Vodafone staat: Als je aanvraag is goedgekeurd, ontvang je een bericht over de orderstatus met daarin de eerst mogelijke overstapdatum. Hierin staat ook een link om deze datum aan te passen. Ik weet niet of de moderator hier mee kan kijken omdat het nummer nog niet in het systeem van Vodafone staat. Daarom vraag ik je om te bellen naar 0800-0560, dat gaat iets sneller en ik denk dat die het wel kunnen inzien.  

Lararenneberg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

@Energieboy 

 

Ja dat met het paasweekend had ik ook wel verwacht inderdaad. Ik heb ook al een mail van mijn oude provider gekregen dat het contract is opgezegd, maar dat nummerbehoud hoort daar waarschijnlijk niet bij. Bedankt voor je snelle reactie. Ik wacht nog tot morgen en dan ga ik eens bellen!

Tjeerd85

Raadgever
  • 90Posts
  • 19Oplossingen
  • 20Likes

Het nummer kan pas over als deze wordt vrijgegeven door je vorige provider, dus wanneer je contract opgezegd is. Meestal hanteren partijen een maand opzegtermijn, hier is het wachten op. 

Lararenneberg
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Ben net door Vodafone gebeld, de telefoon komt donderdag. Dank jullie wel @Tjeerd85 @Energieboy 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic