Malouvugt

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bewust verkeerde informatie delen iPhone 8?

Beste Vodafone,
Op 03 Oktober bestel ik telefonisch bij jullie een iphone 8 space grey 64gb. Aan de telefoon verzoek ik jullie collega nadrukkelijk om een voorraad toestel te leveren. Mocht dit niet het geval zijn bestel ik wel een andere, op jullie webshop zie ik dat dit toestel op voorraad is. Levering zou binnen 2 dagen zijn. De bestelling is geplaatst en de dagen schieten voorbij... Wat raar... geen toestel bezorgd. Zelf maar informeren hoe het met de zending staat. Wat blijkt... toestel heeft vertraging opgelopen. Kan uiteraard aangezien er een run zit op elke nieuwe apple telefoon. Maar ik had toch nadrukkelijk verzocht om een voorraad toestel te leveren, anders had ik wel een andere uitgekozen. ik bel opnieuw om hem dan maar om te zetten naar een toestel dat wel leverbaar is. Dat is dus niet gewenst volgens jullie collega.... er zijn veel fouten geweest in het verleden met de leveringen door annuleringen. Wel wordt mij medegedeeld om in de auto te stappen om een winkel te bezoeken. Die konden mij wel verder helpen... Ik vraag dan of jullie collega de voorraad kan opvragen van de winkels. Nee dat kunnen zij enkel daar...Ok dat zal dan wel, het zal wel met de techniek te maken hebben dat dit niet mogelijk is. Vervolgens kijk ik weer op jullie website, staan alle iphone toestellen als beschikbaar en direct leverbaar... toch maar weer eens bellen. Zegt een andere collega van jullie dat dit niet accuraat is en dit niet het geval is. Kijk hier begin ik mijn geduld te verliezen... Dit is dus al 7 dagen hetzelfde bericht... Vind ik toch vrij misleidend. Je haalt allemaal nietsvermoedende kopers binnen die je voor de gek houdt met levertijden die niet nooit haalbaar zijn. Jullie collega gaf mij aan om voor de juiste levertijden het volgende nummer te bellen 034 84 62 801 om de juiste levertijden te krijgen. Wat blijkt... dit is het nummer van dynalogic, jullie transporteur... die kunnen mij niet helpen en zijn ook zeer verbaasd van deze doorverwijzing... zij zijn afhankelijk van jullie en niet andersom. Jammer dat jullie service zo bedroefd slecht is Vodafone.... Ik zelf weet als leverancier dat leveringsinformatie een cruciale factor is voor klanten. Onjuiste informatie verstrekken is dan ook helemaal uit den boze... Maar blijkbaar is dit geen uitzondering in de regel... het gebeurt veelvoudig bij jullie. Ik zie graag enige reactie tegemoet... Een volgend abbonement afsluiten zal toch een overweging worden van klantenservice.
3 Reacties 3
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Malouvugt,

Ik snap dat je hier niet blij van wordt. Voor de levering van de nieuwe iPhones zijn we volledig afhankelijk van Apple. Uiteraard proberen we de informatie hierover zo actueel mogelijk te houden. Echter, blijft het wel mensenwerk en sluipt er wel eens een fout in. Sorry voor dit ongemak. Op dit forum hebben we in ieder geval een speciaal topic hierover geopend dat constant geupdate wordt: http://voda.fo/ne/5cyl2.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Aangezien hiervoor een apart topic is zal dit topic binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic