savannahdew

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestigingsmail - opzegging

Een aantal dagen geleden, om precies te zijn 9 januari, heb ik online mijn abbonement opgezegd bij Vodafone. Hierover heb ik een bericht ontvangen dat ik binnen 5 dagen een bevestigingsmail zou ontvangen. Echter heb ik die tot op heden nog niet mogen ontvangen. Nu heb ik gezien dat er al eerder wordt aangegeven het servicenummer hiervoor te bellen, maar als ik het betreffende telefoonnummer invoer krijg ik te horen dat deze niet geldig is. Hoe weet ik nu of dit opgezegd is, of moet ik simpelweg maar afwachten of mijn factuur volgt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
savannahdew,

Neem anders voor de zekerheid even contact op met onze klantenservice via Facebook of Twitter.
Dan kunnen mijn collega's het een en ander voor je nakijken 🙂

Bekijk in context

7 Reacties 7
savannahdew
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
** Met het betreffende nummer, bedoel ik mijn vodafone telefoonnummer welke ik heb opgezegd.
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi savannahdew

Je zou normaal wel een mail moeten krijgen. Ik raad je aan om te bellen met 0800-0094 om te controleren of het ook door gevoerd is. Vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je controleren.
savannahdew
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier krijg ik dus te horen dat mijn nummer foutief is zoals aangegeven in mijn reactie. Maar prima, ik wacht het wel af.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi savannahdew,

Dat is vreemd zeg. Is jouw telefoonnummer wel nog actief?
Ik geloof dat je ook af moeten sluiten met een hekje, doe je dat?
savannahdew
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja ik sluit af met een hekje. Alleen heb ik hem al opgezegd misschien dat, dat al is gebeurd en mijn nummer daarom niet actief is.. maar omdat ik geen mail heb ontvangen weet ik dat dus niet zeker. Dank je wel voor je antwoord!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
savannahdew,

Neem anders voor de zekerheid even contact op met onze klantenservice via Facebook of Twitter.
Dan kunnen mijn collega's het een en ander voor je nakijken 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic