Irma_duim_1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestiging verlenging wijkt af van scherm

 

In de bevestiging op de site zijn mijn maandkosten 33,31 euro ex btw en in de bevestiging per mail zij de kosten 39.09 ex btw per maand. Hoe kan dit?

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Irma_duim_1970

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over de kortingen die bij je abonnement horen en de order bevestiging.

Indien je aan de voorwaarden voldoet van de combinatie tussen Vodafone en Ziggo, krijg je nog eens 5,00 Euro korting per maand (4,13 euro excl. btw). 
Deze korting zie je niet terug op de orderbevestiging. Dit is omdat deze korting na ingang van datum en als je aan alle voorwaarden voldoet, aangesloten wordt.

Op de screenshots komt het tarief op hetzelfde neer:
Screenshot 1: Red Pro Unlimited (25,87 + 7,44 = 33,31 euro).
Screenshot 2: laat gelijk al zien dat het totaal 33,31 euro is. Maar omdat je hem hebt open geklapt, laat hij zien wat er allemaal berekend is (zoals de Ziggo korting, toestelkosten etc.),

 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Irma_duim_1970

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik leg je graag meer uit over de kortingen die bij je abonnement horen en de order bevestiging.

Indien je aan de voorwaarden voldoet van de combinatie tussen Vodafone en Ziggo, krijg je nog eens 5,00 Euro korting per maand (4,13 euro excl. btw). 
Deze korting zie je niet terug op de orderbevestiging. Dit is omdat deze korting na ingang van datum en als je aan alle voorwaarden voldoet, aangesloten wordt.

Op de screenshots komt het tarief op hetzelfde neer:
Screenshot 1: Red Pro Unlimited (25,87 + 7,44 = 33,31 euro).
Screenshot 2: laat gelijk al zien dat het totaal 33,31 euro is. Maar omdat je hem hebt open geklapt, laat hij zien wat er allemaal berekend is (zoals de Ziggo korting, toestelkosten etc.),

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic