Nielsvangurp

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestiging van verlenging abonnement

Ik heb afgelopen maandag 26 december 2016 (2e kerstdag) mijn abonnement verlengd, nadat ik zag dat dit al mogelijk was. Ik ben gegaan voor een Samsung Galaxy S7 Edge, met nieuwe simkaart. Ik heb hier alleen tot op heden nog steeds geen bevestiging van op de mail gehad, en in My Vodafone kan ik nog steeds mijn abonnement verlengen, terwijl ik dit al gedaan heb.

Is er een fout in het systeem, of is de bevestiging onderweg? Meer mensen die hier problemen mee hebben gehad? Ik hoor het graag.

Niels van Gurp
5 Reacties 5
anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Ik had hetzelfde probleem. Ik had 27 dec verlengd. Vanochtend heb ik de klantenservice gebeld en daar werd mij verteld dat het momenteel erg druk is met mensen die willen verlengen. Het kan tot 5 dagen duren voordat je nieuwe abonnement is omgezet. Ik zelf heb vanmiddag een email gehad waarin de orderbevestiging staat en dat mijn nieuwe telefoon binnen een paar dagen geleverd gaat worden.
En zojuist krijg ik een email dat de levering gaat plaats vinden.
Anonymous
Niet van toepassing
Je zou eens kunnen bellen met 0800-0560 Nielsvangurp
Dan kom je meteen bij de juiste afdeling terecht om te vragen of zij al meer info hebben. Tevens kunnen zij ook de bevestiging naar je toe sturen.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Nielsvangurp , is het nog gelukt om de afdeling te bereiken?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reacties, topic wordt binnen 48 uur gesloten.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic