Marvin

Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Bevestiging van levering email

Beste, 

Ik heb een bevestiging van levering gekregen met daar in de volgende informatie.

Samsung Galaxy SIV BLK Van (4004601) 1 29-04-2013      
Postpaid sim (2-in-1) 7-serie 0 29-04-2013      
Samsung Galaxy S IV BLK VF 0  29-04-2013

Zoals je kunt zien is het op 29-04 verzonden.
Vandaag komt er geen post vanwege koninginnedag.
Wil dat zeggen dat ik morgen het toestel ontvang ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt Marvin, dat JIJ wel een antwoord geeft!

Ik wacht nog steeds.

Bekijk in context

19 Reacties 19
BryanB

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb hetzelfde mailtje gekregen.
Nu heb ik nog een vraag, ben ik de enige die het toestel in ontvangst mag nemen of mag een medebewoner dit ook voor mij in ontvangst nemen ( Met mijn ID-kaart)?
 
 
jany1981

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hallo,

Wie kan mij zeggen of Vodafone morgen de Samsung Galaxt S 4 uitleverd aan de pre-orders ???!!!!!

Kan iemand mij hier mee helpen !!!??

Alvast bedankt !!!!

Groetjes Jany
Marvin
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Hoop dat dit de 2de levering betreft en dat het vandaag geleverd wordt.
Ben nu vaak genoeg aan huis gekluisterd geweest... 
Marvin
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ff bellen nar postl..
045 cent per minuut maar daarvoor in de plaats wel een track en trace code gekregen.
Ze zijn op de nacht van 29 op 30 april aangekomen bij post nl en moeten nog door het distributiecentrum etc.
Ondanks dat de afleverdatum op vandaag staat vertelde de mevrouw van postnl mij dat de kans klein was dat het pakketje vandaag zou komen.

Achja, ik heb in ieder geval de zekerheid dat ik het morge heb.
Hopelijk nog op tijd.
Marvin
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Je moet een handtekening zetten.
Bianchifan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Wel vreemd dat Vodafone eerst aangeeft te zullen bellen voor de levering om e.e.a. af te stemmen. Nu wordt de S4 gewoon verstuurd en maar hopen dat je thuis bent!
swa100

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb dezelfde mail gehad, maar ik heb nog steeds mijn toestel niet binnen. Track&trace zegt 'zending wordt voorbereid door verzender'. Eerst stond de levertijd op vandaag, inmiddels staat deze al op morgen. Hoe zit het bij jullie?
Pieby

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hmmm, ik heb niet eens een track 'n trace ding..
Wel dezelfde mail gehad op 30 april.
swa100

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ongelooflijk toch dit. Heel veel klanten van Vodafone kregen vrijdag bericht van levering en zaterdag hadden ze hem binnen. Kijk hoe het bij ons gaat.
Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo,

Zou er ook een kleine mogelijkheid kunnen bestaan, dat er 1 van de admins hier op dit onderwerp zou kunnen reageren?

Ik heb de S4 besteld in de pre-order omdat ik dan de telefoon op de dag van uitgave in huis zou hebben. Dit is de normale gang van zaken bij een pre-order.

Kunnen jullie misschien een duidelijk antwoord kunnen geven over de vragen die hier gesteld worden? Ik ben toevallig vandaag vrij, hij zou dan toch vandaag(!) MOETEN komen?

Morgen weer aan het werk, je zult dan zien dat ze hem morgen bezorgen!:s Kan ik er nog langer op wachten.

Je hoort ook helemaal niks, het enige wat je krijgt is een mailtje dat de telefoon is verzonden en dat was op 29 april.

Als het nog wat langer duurt, kondigt Samsung de S5 al aan!:p

Graag een reactie.

Mvg,

Bart Hartlief
swa100

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ben het helemaal met je eens Bart! 
Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Hallo Marvin,

Ik heb het zelfde mailtje ontvangen die jij ook gekregen hebt. Met precies de zelfde datum.

Ik was even nieuwsgierig of jij je telefoon al had ontvangen?

Groeten Bart

Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Nog steeds geen S4 hier! Zit je weer een hele dag voor jan met de korte achternaam thuis te wachten.

Hoe moeilijk kan het zijn? Alles gaat en kan snel tegenwoordig, maar een pakketje van A naar B krijgen....

Ondanks de dure abbonementen, heb ik besloten om bij vodafone mijn contract te verlengen.
Met de gedachte, minder romslomp van overscrijvingen, nummerbehoud, enz.

En toch blijft het blijkbaar moeillijk.

Ik zou toch echt graag mijn al lang verwachtte tekefoon zeer spoedig ontvangen, hopen dat het lukt!
Marvin
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Ik heb gister de telefoon ontvangen om 18:30
Bianchifan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net zoals alle andere schrijvers op dit Forum, heb ook ik op 30-4 een mail gehad met een verzendingsbevestiging. Inmiddels 2 mei en ook ik heb de S4 nog niet in huis.
Sterker nog, bij track&trace komt het pakket niet eens voor... beetje vreemd. Vodafone gebeld en barcode ontvangen. Status bij TNT-post: Nog niet gesorteerd/pakket niet bekend.... lekker dan. Is het een probleem van TNT? Mogelijk in de war van 30 april... Zit er en Bea-zegel op ipv een W-A?
Barthart

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Bedankt Marvin, dat JIJ wel een antwoord geeft!

Ik wacht nog steeds.
TF_NL

Liefhebber
  • 36Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes
Hi Bart, zoals je bij diverse topics hier ongetwijfeld gezien zult hebben kunnen we de exacte status van een bestelling niet doorgeven naar aanleiding van vragen op het forum. We hebben geen info van je. Sowieso is het idee van een forum een beetje dat iedereen elkaar een beetje helpt 😉

Het goede nieuws is dat de toestellen onderweg zijn, zoals je ook uit Marvin's berichten kunt zien. Als de exacte status van je bestelling wilt weten raad ik je aan even met het (gratis) nummer van de orderstatus-afdeling te bellen.
swa100

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Het probleem is dat ook die afdeling van niets weet.
Bianchifan

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Donderdag een T&T nummer gekregen. Nummer via "Mijn pakket" niet te vinden. Vrijdag met T&T gebeld; telefoon zat in de bestelronde werd mij, na veel zoeken, aangegeven. En inderdaad, bij thuiskomst was de S4 daar!!
Nu achter de 64GB kaart aan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic