Ytt612

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestiging/contract verlenging niet ontvangen per e-mail

Op één of andere manier krijg ik geen mail van Vodafone binnen, helpdesk heeft de mail met aankoopbewijs opnieuw verstuurd maar krijg nog steeds niks binnen.

Krijg wel andere mail binnen. 

Ook op een ander mail account geprobeert maar ook hier krijg ik niks binnen.

 

Je zou dus zeggen dat het probleem niet bij mijn mail ligt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @Ytt612, goedemorgen en welkom hier!

Het is heel onhandig, want ik zie dat bij de bestelling als e-mailadres geen@vodafone.com is ingevoerd. Op het moment dat we het contract willen nasturen, dan wordt het automatisch nagestuurd naar dit e-mailadres. Dat schiet dus niet op. Ik heb je vanuit de Community inbox een e-mail gestuurd met de documenten van de verlenging van je abonnement. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Hi @Ytt612, goedemorgen en welkom hier!

Het is heel onhandig, want ik zie dat bij de bestelling als e-mailadres geen@vodafone.com is ingevoerd. Op het moment dat we het contract willen nasturen, dan wordt het automatisch nagestuurd naar dit e-mailadres. Dat schiet dus niet op. Ik heb je vanuit de Community inbox een e-mail gestuurd met de documenten van de verlenging van je abonnement. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Gekke vraag, het gaat het mij ook helemaal niets aan natuurlijk, waarom vult iemand geen@vodafone.com in? Dan had je toch kunnen weten dat het mis zou gaan met je mail @Ytt612

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3518Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1152Likes

Ja, geen idee waarom dit is gebeurd @Energieboy. Gelukkig staat het e-mailadres dus wel juist bij de contactgegevens, maar is het alleen bij deze bestelling foutief gegaan. De oorzaak hebben we in ieder geval kunnen achterhalen en de benodigde documenten zijn nu alsnog via een andere weg verstuurd naar @Ytt612  🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic