mosof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevestig je nieuwe vodafone account

Om de zoveel tijd wordt gevraagd om mijn nieuwe vodafone account te bevestigen. Ook als ik (met de juiste gegevens) opnieuw inlog kom ik niet in mijn account. Als ik op de knop klik e-mail opnieuw versturen, ontvang ik ook geen e-mail. Ik kan dan na een paar dagen weer zonder problemen in mijn account komen, maar het is wel lastig als je op dat moment in je account wilt zijn om iets op te zoeken of zoals in mijn geval rekening moet downloaden voor de administratie. Waar ligt het aan dat ik niet kan inloggen.


3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Dit heb ik nog niet eerder gehoord. Verwijder eens de cookies of probeer eens een andere browser. Mocht het zich blijven voordoen raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice afdeling smartphone crew. Zij kunnen dit laten onderzoeken door de technische dienst.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
mosof is het nog gelukt met de tips van steven-?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic