Sir Frederik

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betwisting

1 Juni jl heeft VODAFONE zelf aangeboden een betwisting voor mij te starten. De uitslag zou enkele werkdagen op zich laten wachten. Terugbel verzoek niet gehonoreerd.
Sindsdien niets meer vernomen.
Hebben andere gebruikers in een zelfde situatie ook deze ervaringen en welke stappen kan ik ondernemend?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi @Sir Frederik

Welkom op het forum!

Ik begrijp uit je bericht dat er een onderzoek is gestart en dat je graag op de hoogte wilt blijven van de status van het onderzoek. Dit kan ik mij goed voorstellen!

Voor de status van het onderzoek kun je het beste contact opnemen met mijn collega's via Twitter, Facebook, chat of door te bellen met 1201 zoals Energieboy al aangeeft,

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Sir Frederik ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het beste wat je kan doen is contact op te nemen via Twitter en/of Facebook (privé berichtje).
Daar nog eens vragen of je betwisting is binnen gekomen en wat je nu het beste kan doen. Waarschijnlijk krijg je daar wel het antwoord die je graag wenst te krijgen of in ieder geval hulp om te kijken wat ze voor je kunnen doen.

Ik heb er zelf geen ervaring mee hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar misschien helpt het je wel.
Succes!
Sir Frederik
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
10 dagen geleden betwistin telefonisch g opnieuw bij Vodafone aangekaart. Volgens medewerker waren div. "Processen" niet goed aangestuurd waarvoor excuses.
Al met al nog geen stap verder en absolute radiostilte van V.
Hoe nu verder?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi @Sir Frederik

Welkom op het forum!

Ik begrijp uit je bericht dat er een onderzoek is gestart en dat je graag op de hoogte wilt blijven van de status van het onderzoek. Dit kan ik mij goed voorstellen!

Voor de status van het onderzoek kun je het beste contact opnemen met mijn collega's via Twitter, Facebook, chat of door te bellen met 1201 zoals Energieboy al aangeeft,

Ik hoop dat het alsnog snel wordt opgelost!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic