Ouassim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betref simkaartnummer.

Ik heb mijn simkaart geknipt voor de iPhone 4 en nu wil ik nummerbehoud gebruiken maar het omhuls ben ik kwijt geraakt. Is het mogelijk dat een vodafone moderator of administrator het voor mij kan opzoeken ik heb gezien dat andere providers het wel konden.
 
Groetjes
7 Reacties 7
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Quassim, jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider. Heb je bij ons geen leuke aanbieding gevonden? Ik raad je aan over je simkaartnummer contact met onze telefonische klantenservice op te nemen. Onze collega's kunnen dan voor je kijken wat ze voor je kunnen betekenen. Succes!
mohamed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
halloo ik heb en simkaart maar ik ben me puc code kwijt en me nummer weet ik niet uit me hoofd hoe kan ik achter me nummer te komen.
 
Dat ik weer me puc code kan aanvragen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Mohammed,

Heb je misschien toegang tot My Vodafone? Als je je 06-nummer niet weet wordt het vrij lastig;).
rmcow

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem, mn simkaart is geknipt voor mn IPhone en nu kan ik het simkaart nummer niet meer vinden... kan iemand mij helpen?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Rmcow,

Als je even met je legitimatiebewijs langs een Vodafone winkel gaat dan kunnen zij het simkaartnummer voor je opzoeken. 😄
Kayseriaan

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, ik weet mijn telefoonnummer niet meer, maar ik heb wel een simnummer. Kan ik aan hand van mijn simnummer mijn telefoonnummer achterhalen?
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi Kayseriaan,

Wij kunnen aan de hand van je simkaartnummer je telefoonnummer achterhalen, maar er zijn ook een aantal andere manieren. Als de simkaart in een toestel zit kun je de volgende code invoeren: *#100#. Even iemand anders bellen kan natuurlijk ook 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic