Blackhawk

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingtreffing

Ik was afgelopen week in frankrijk toen ik terug kwam kreeg ik een sms van vodafone dat mn rekening online staat dus ik bekijken en dan staat er ineens dat het 202.69 is maar ik snap niet dat het zo duur ik bekeek de details en er stond dat ik gevideobeld hebt maar sinds me laatste rekening van 158 euro doe ik dat niet meer en ik zou voor de rekening van 202.69 graag een betalingstreffing regelen zou dat kunnen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor maandag terect. Wat het maximale is durf ik je niet te zeggen. Ben zelf niet van deze afdeling .

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Hey
Dat is inderdaad een hoog bedrag en het is zeker mogelijk om een betalingsregeling te treffen. Ik raad je aan om hierover maandag morgen met de klantenservice te bellen.
Blackhawk
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dus ik kan maandag gewoon terecht en dan kan ik een betalingstreffing regelen alleen hebben jullie een maximale datum van de betalingstreffing?
Anonymous
Niet van toepassing
Je kunt hiervoor maandag terect. Wat het maximale is durf ik je niet te zeggen. Ben zelf niet van deze afdeling .
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Een betalingsregeling is in sommige gevallen mogelijk. Omdat er verder geen discussie kan ontstaan over dit onderwerp heb ik dit topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic