K.Tahri

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsvoorkeur

Ik krijg vandaag al 5 keer dezelfde mail namelijk; 

 

Beste Meneer Tahri,

U heeft uw betaalvoorkeuren aangepast. Wij voeren deze veranderingen zo snel mogelijk door. Betalingen verlopen voortaan op de door u aangegeven wijze.

 

 

Ik heb mijn betaal voorkeur niet gewijzigd. 

Kunnen jullie dit stoppen? 

met vriendelijke groet,

 

khallil Tahri

 

**Moderator: e-mailadres uit afbeelding verwijderd**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Dag @K.Tahri, welkom op de Community!

Als je een e-mailnotificatie ontvangt terwijl je er niets vanaf weet, kan ik me voorstellen dat je hier je vraagtekens bij plaatst. Ik heb gelijk het een en ander gecheckt en volgens een interne notitie is er een overstap van Rabobank naar ING geweest. Zegt je dat iets? Mocht dit niet kloppen, dan vernemen we dat graag van je. 

Bekijk in context

3 Reacties 3
xJBx

Stamgast
  • 50Posts
  • 3Oplossingen
  • 19Likes

Het is niet slim om een foto te plaatsen met je mail adres er op, ik weet niet of je het aan kan passen, anders zal een moderator dit voer je moeten doen. 

@Energieboy weet jij wie het mailadres kan verwijderen van de foto??

Energieboy
Expert
Expert
  • 11843Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hallo @K.Tahri 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Uiteraard erg vervelend dat je deze mail krijgt en dat je zelf van niets weet. Een moderator van Vodafone kan met je mee kijken. Wil je dan wat extra informatie over jezelf melden op je persoonlijke pagina. Zet op die pagina je gegevens, dan kan niemand het zien, alleen mensen van Vodafone. Plaats daarom hier geen privé gegevens want de community is door iedereen te lezen. Ik heb inmiddels doorgegeven dat je plaatje privé gegevens bevat en of ze deze willen wissen. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Dag @K.Tahri, welkom op de Community!

Als je een e-mailnotificatie ontvangt terwijl je er niets vanaf weet, kan ik me voorstellen dat je hier je vraagtekens bij plaatst. Ik heb gelijk het een en ander gecheckt en volgens een interne notitie is er een overstap van Rabobank naar ING geweest. Zegt je dat iets? Mocht dit niet kloppen, dan vernemen we dat graag van je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic