DonnyNL

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling

Is er een mogelijkheid om een betalingsregeling te treffen zonder dat je moet bellen want ik ben nu geblokkeerd en kan niet bellen naar het 043 351 45 21 nummer.

Mvg

Donny
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@DonnyNL

Je kunt eens proberen of je contact kunt krijgen met iemand van de afdeling betalingen via de chat. Als dat niet lukt is bellen de enige andere optie. Je zult dan even een telefoon van iemand anders moeten lenen zodat je toch kunt bellen. Andere afdelingen binnen Vodafone kunnen je hiermee niet helpen.
Lorenzo1998

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb mijn rekening niet betaald. Kan niet bellen en niet gebeld worden. Hoe moet ik contact opnemen ? Om een betalings regeling te treffen?
Anonymous
Niet van toepassing
Hey @Lorenzo1998,

Je kunt via my vodafone de rekening voldoen of contact opnemen met een andere telefoon via 06 54 50 01 00

Tevens kun je de chat optie proberen via my Vodafone
Groetjes stevied86
*moderator edit: topic samengevoegd met eerder topic hierover + tag gefixt*
kimmetje1521

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo ik probeer al 2 dagen te bellen naar 1201 en alsmaar krijg ik niemand te pakken. Mijn rekening is te hoog en daarvoor wil ik een betalingsregeling treffen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey kimmetje1521,

Ik raad je dan echter om dit op een later tijdstip te proberen. het kan natuurlijk zijn dat het erg druk is op de afdeling facturen. Echter is in dit geval de enige manier om te bellen. Het enige andere wat je kunt proberen is via de chat maar volgens mij moet je hier echt voor bellen.
De afdeling facturen is geopend tot 20.00 uur. Ik hoop dta je snel iemand aan de lijn krijgt hiervoor.

Groetjes Stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic