Judith2201

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling getroffen maar geen bevestiging ontvangen per post

Goedendag,

Op 7 januari jl. heb ik een betalingsregeling getroffen met Vodafone over een rekening waar ik het absoluut niet mee eens ben, welke zeer oneerlijk is maar waarvan ik simpelweg geen moeite ervoor wil doen om de 'strijd' aan te gaan. Ik kan die rekening niet in 1 keer betalen, vanwaar ook de betalingsregeling. Ik heb ook direct mijn adreswijziging doorgegeven, maar ik heb daar tot op heden nog geen bericht op ontvangen, terwijl ik in afwachting ben op een bevestiging van de betalingsregeling. Ik heb echter wel genoteerd wanneer ik met wie gesproken heb en hoelaat: [Mode edit - Serkan: wegens privacyredenen naam collega verwijderd] , op 7 januari om 12:55u.

Kunt u mij verheldering geven? Ik zie het namelijk zo gebeuren dat ik straks geen envelop krijg, maar wel plotseling een deurwaarder op de stoep. Ik wil mij aan de afspraak houden maar het moet dan wel van twee kanten komen!

Groet,
Judith.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste @Judith2201

Allereerst welkom.

We kunnen je hiermee helaas niet helpen op het forum.
Ik raad je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen de status van je adreswijziging en betalingsregeling nakijken.

Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic