Collem kopmels

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling aangevraagd

Goedemorgen,

Ik had een vraag.

Ik heb een betalinsregeling aangevraagd voor de factuur van februari, ik heb nog geen terugkoppeling gehad, en ik was benieuwd of ik weer aangesloten wordt na het accepteren van de betalingsregeling 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jesse
Community Moderator
Community Moderator
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Goedemiddag @Collem kopmels en welkom op de Community!

Het is natuurlijk wel zo prettig om naar aanleiding van je betalingsregeling aanvraag een terugkoppeling van ons te ontvangen, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik kijk het graag voor je na.

Ik zie dat we inmiddels een e-mail met terugkoppeling naar je hebben gestuurd. Er is geen regeling nodig, omdat er op dit moment geen openstaand saldo is. Mocht de situatie veranderen, kun je altijd een nieuwe aanvraag indienen. We helpen je dan graag verder.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jesse
Community Moderator
Community Moderator
  • 26Posts
  • 5Oplossingen
  • 6Likes

Goedemiddag @Collem kopmels en welkom op de Community!

Het is natuurlijk wel zo prettig om naar aanleiding van je betalingsregeling aanvraag een terugkoppeling van ons te ontvangen, zodat je weet waar je aan toe bent. Ik kijk het graag voor je na.

Ik zie dat we inmiddels een e-mail met terugkoppeling naar je hebben gestuurd. Er is geen regeling nodig, omdat er op dit moment geen openstaand saldo is. Mocht de situatie veranderen, kun je altijd een nieuwe aanvraag indienen. We helpen je dan graag verder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic