Chazz vermeulen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalings achterstand

Ik heb een betalings achter stand bij jullie via preventel alleen hoe kan ik het bedrag over maken en hoeveel moet ik over maken?

 

M. V. G chazz vermeulen windsant

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Chazz vermeulen windsant 
Informatie over achterstand bij betalingen kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand

Daar melden ze je dat je contact kan opnemen met 0800-0094 - Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur

Als het niet lukt dan zal je moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Deze komen je bericht vanzelf tegen en kunnen dan met je mee kijken. Maar een beller gaat misschien nu iets sneller. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Chazz vermeulen windsant 
Informatie over achterstand bij betalingen kan je vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml#betaalachterstand

Daar melden ze je dat je contact kan opnemen met 0800-0094 - Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur - Za 08.00 - 18.00 uur

Als het niet lukt dan zal je moeten wachten op een Vodafone Community medewerker. Deze komen je bericht vanzelf tegen en kunnen dan met je mee kijken. Maar een beller gaat misschien nu iets sneller. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Heb je het bedrag ondertussen kunnen overmaken @Chazz vermeulen windsant ?

Chazz vermeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee helaas niet wamt ze krijgen het niet meer terug gevonden of iets zit ik dus mooi mee tekijken kan geen nieuw abonnement aansluiten of iets

Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Chazz vermeulen windsant wrote:

Nee helaas niet wamt ze krijgen het niet meer terug gevonden of iets zit ik dus mooi mee tekijken kan geen nieuw abonnement aansluiten of iets

Vreemd hoor!
Als het niet terug te vinden is, waarom moet je dan iets betalen? Is het dan niet gewoon voldaan allemaal? Laten we hopen dat Sharon met je mee kan kijken. 

Chazz vermeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik hoop het ook want het is al van een paar jaar geleden en betaal altijd alles netjes maar we zullen zien haha

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het kan zijn dat het al bij het incassobureau ligt. Maar dan ontvang je daarover een aparte brief. 
Kunnen ze ook niks vinden onder het klantnummer of de gegevens die in de brief staan @Chazz vermeulen windsant?

Chazz vermeulen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou ik heb het via preventel aangevraagt en toen stond er vodafone betallings achterstand en heb toen preventel zelf gebelt en die zeiden je moet vodafone bellen eb dat heb ik gedaan maar vodafone wist ook van niks dusja 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is apart! Indien er geen achterstand is, dan moet de registratie verwijderd worden @Chazz vermeulen windsant 
Ik raad je aan om een mail te sturen naar bkrvf@vodafoneziggo.com
Vermeld hier je mobiele nummer bij, alle gegevens etc. De registratie zou normaal gesproken na 60 dagen verwijderd worden (na deblokkade).

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels een mail gestuurd @Chazz vermeulen windsant? Je mag ook bellen met onze klantenservice via 043 - 351 4521. Je komt dan direct uit bij onze credit afdeling. Zij gaan ook over de BKR registratie. Laat je weten of het gelukt is?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een update @Chazz vermeulen windsant. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic