Stroopwafels

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Betalingen

Goedemorgen,

 

Sinds 11 juli 2020 heb ik mijn contract overgesloten via Bel Simpel. Voorheen was ik zakelijke klant bij Vodafone.

Nu zie ik allemaal hoge afschrijvingen op de ING bak via Vodafone. Niet conform het nieuwe contract via Bel Simpel bij Vodafone. Hoe kan dit nou? Ik zou voor 28 euro bellen en sms-en en ik zie nu bedragen steeds weer van 43,42,42 euro en een keer 70 euro de laatste 4 maanden. Dit moet NIET.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/ hier zie je de contactmogelijkheden 🙂

Bekijk in context

20 Reacties 20
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Stroopwafels . Welkom hier! Ik kan me voorstellen dat je schrikt van zulke bedragen, als er 28 euro afgesproken is met belsimpel (heb je belsimpel al benaderd, ook?) 

Het e-mailadres in je profiel is gekoppeld aan een MyVodafone account. Op dat account zie ik betalingen staan voor een Red Pro Select abonnement staan. Daarvoor wordt momenteel betaalt. Klopt dit niet? 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh help… Ik kan het niet laten @Stroopwafels 
Maar met je naam hier op de Community krijg ik alleen maar trek!
Het zou me anders niets verbazen als Vodafone elke maand een pakje Stroopwafels op je rekening zet om te genieten. Echt he, voor een pak Stroopwafels kan je me wakker maken.

Wat een geweldige naam heb je gekozen en ik hoop dat je er samen met Vodafone snel uit komt. Maar zie dat Lycke je al helpt en daar heb ik alle vertrouwen in.

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee  dat moest NIET. Per 11 juli heb ik een ander abonnement bij Vodafone via BelSimpel.

 

Dus die te veel kosten die gefactureerd zijn moeten graag even retour.

 

Dank

 

Stroopwafel Maarten 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Maar betaal je ook voor het nieuwe abonnement dan? Is dit een nieuw nummer? Heb je het oude abonnement wel opgezegd? 

 

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ik heb begrepen dat BelSimpel het contract voor mij zou opzeggen c.q. overzetten.  Ik hoef daar niets aan te doen. Daarnaast heb ik heb niet verlengd bij Vodafone Bunsiness. Ik heb gemeld bij Vodafone dat hij overgezet moest worden en dat zakelijk moest worden. Er is daar ook goedkeuring geweest vanuit Vodafone

 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Als belsimpel dat zou doen, lijkt het me goed om even met Belsimpel contact op te nemen. 

 

Ik ben sowieso niet van de zakelijke klantenservice, dus ik kan zelf niets betekenen behalve het inzien. 

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Vodafone heeft het zakelijke abonnement eerstens naar een prive abonnement gemigreerd en het WAS een Red Business Pro.  Prive moest dat niet meer zo zijn want het was een zakelijk abonnement.  Vodafone heeft ook toestemming gegeven om het over te zetten naar BelSimpel.

Ik heb ook een nieuw klantennummer gekregen en uiteindelijk is hij overgezet.  Dus dan kan je niet door blijven gaan met afschrijven op oude voet lijkt mij.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Ik weet niet goed wat ik voor je moet doen, sorry. Er lijkt iets niet goed te zijn gegaan in de overzetting/overname en het zakelijk abonnement moet dus duidelijk stop worden gezet. Maar zoals ik zei; ik ben niet van de zakelijke klantenservice en ook niet van de afdeling opzeggingen. Dus ik wil je natuurlijk graag helpen, maar je bent op de Community (een klant-helpt-klant forum) gewoon niet helemaal op de juiste plek. 

Neem even contact op met de zakelijke klantenservice, dan komt het vast allemaal goed :-). 

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Graag even aangeven hoe ik nu direct contact op kan nemen met de zakelijke klantenservice..

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

https://www.vodafone.nl/zakelijk/contact/ hier zie je de contactmogelijkheden 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels contact gehad met onze collega's @Stroopwafels?

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen, ja het overzetten van het contract blijkt vast te zijn gelopen in jullie systeem en dus is het contract niet goed omgezet en dus heb ik maanden teveel betaald. Dit moet nog wel opgelost worden

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de terugkoppeling! Hebben de collega's van de zakelijke afdeling hier iets mee gedaan voor je? Zo niet, mag dit via hun geregeld worden. 

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee ik moet het terug koppelen bij Bel Simpel

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ah oke :), dan zal dat via hun opgepakt moeten worden @Stroopwafels 

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Wat ik alleen wel jammer vindt is dat zakelijk zag in het systeem  dat de migratie dd 11 juli 2020 was vastgelopen bij Vodafone (..) en dat Vodafone ook GEEN alarm heeft geslagen.. Ik ben er al wel meer dan 20 jaar klant dus tja

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat is inderdaad apart @Stroopwafels. Zeker als ze dit toen al gezien hadden. Namens Vodafone mijn excuses. Is het inmiddels nu wel al in orde gemaakt?

Stroopwafels
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nee volgens mij nog niet ..

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Laten we het dan nog even afwachten. Wat gaf Belsimpel verder aan @Stroopwafels 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic