Jackdamen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling per credit card voor heractivering van mijn Hybride abonnement

Ik woon in Zuid Korea, en gebruik mijn hybride abonnement alleen, wanneer ik Europa bezoek. Op 25 Maart hoop ik op Schiphol te landen, en zou graag onmiddellijk gebruik willen van mijn telefoon.(Omzetten sim kaartje). Ik probeer al enkele dagen om mijn betaling per credit card te doen, maar krijg steeds het bericht dat dit door een technische storing niet mogelijk is. Wat is er aan de hand??
6 Reacties 6
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Hey @Jackdamen

Ik weet niet of er een storing is maar betreft een betaling raad ik je aan om contact te zoeken met de klantenservice via www.vodafone.nl/contact

Zij kunnen jou hier mee verder helpen. Wij kunnen echter niet in de systemen van Vodafone kijken.

Alvast een hele goede reis en laat me even weten of het gelukt is.
Groetjes stevied86
Babylonier
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 13Oplossingen
  • 6Likes

www.vodafone.nl/contact
Van de regen in de drup. Foutmelding pagina bestaat niet.
Bellen naar een 1200 nummer schiet vanuit Zuid Korea denk ik ook niet op.
e-mail naar Vodafone is de man al lang in Nederland.

De enige haalbare optie die ik zie vanuit het buitenland.
Ma t/m vr 8.00 - 20.00 uur (lokale tijd NL)
Za 8.00 - 18.00 uur (lokale tijd NL)

Bel +31 6 54 50 01 00 en kies optie 9
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Mijn excuses dit moet natuurlijk www.Vodafone.nl/support/contact zijn
Je kunt het natuurlijk ook altijd via de chat proberen.

Babylonier
Expert
Expert
  • 569Posts
  • 13Oplossingen
  • 6Likes

Chat blijft hier op "Laden....." staan, maar heb het nog niet actief gezien. (Geen enkele keer).
Als het hier niet werkt, verwacht ik het zeker niet vanuit Zuid Korea. :@
Vodafone maakt het op die manier wel moeilijk voor mensen in het buitenland.
Nevets86
Expert
Expert
  • 5447Posts
  • 253Oplossingen
  • 785Likes

Dan is het waarschijnlijk heel erg druk op dit moment ,@Babylonier
Dan kun je het beste het op een andere tijdstip proberen als het iets rustiger is. De chat is geopend tot 0.00 uur


Groetjes Stevied86
Mel
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes

Topic gesloten.

Uitgelicht topic