hgmdejager

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling laatste rekening na opzeggen abonnement

Al een jaar terug zijn mijn partner en ik naar een andere provide overgestapt. Hier was ook bij ons beide in eerste instantie sprake van nummer behoud.
Nu wordt er nog steeds elke maand van mn rekening 22.88 afgeschreven. Inloggen op ons MyVodafone kunnen we beide niet meer omdat we geen klant meer zijn. Ik weet ook niet zeker of deze afschrijving om mij gaat of mn partner, dit kan ik niet aan de afschrijving zien.
Ik vind dit erg vervelend, en zou dit graag opgelost willen hebben.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi hgmdejager, het is inderdaad apart dat er nog geld afgeschreven wordt als je abonnementen zijn opgezegd. In aanvulling op de mensen boven me raad ik ook aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Ik wil voor alle zekerheid nog één ding iets meer specificeren: stornering is inderdaad mogelijk de snelste manier om je geld terug te krijgen. Ik raad aan om wel éérst even contact op te nemen met ons. Als er inderdaad iets mis gegaan is, dan kunnen mijn collega's namelijk aan onze kant eea corrigeren en ook boekhoudkundig aanpassen. Vervolgens kunnen we het geld ofwel terugstorten, ofwel je storneert het, wat het makkelijkste is voor jou :).

Mocht het abonnement echter terecht nog niet afgesloten zijn en de incasso's dus onverwacht, maar wel correct zijn, dan krijg je mogelijk weer gedoe met het alsnog weer naar ons overmaken van het gestorneerde bedrag.

Dus: bel even naar onze klantenservice, dan zoeken mijn collega's uit hoe de vork aan de steel zit. Scheelt denk ik iedereen tijd 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hgmdejager ,

Wat vervelend zeg. Ik raad jullie dan aan om even met de klantenservice hierover te praten zodat zij dit kunnen uitleggen en ook nog en oplossing kunnen bieden als dit het geval is.
Wij kunnen via het Forum helaas niet mensen verder helpen via privégegevens.

Excuus daarvoor, maar succes verder!
www.vodafone.nl/support
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Aanvullend op het antwoord van @SamsungExpert :

Onterecht automatisch ge-incasseerde bedragen van je bankrekening, kun je tot 8 weken na de betalingsdatum laten storneren bij jouw bank. Dat kan ook via Internet-bankieren.
Indien blijkt dat er geen overeenkomst meer bestond tussen hgmdejager en Vodafone. Dan dient Vodafone alle onterecht ge-incasseerde bedragen terug te storten op de bankrekening van topic starter.
Ik vind het wel vreemd dat je pas zoveel maanden later melding maakt van onterecht ge-incasseerde bedragen. De meeste mensen controleren de mutaties op hun bankrekening vaker dan één keer per jaar.

Dat had Vodafone behoorlijk wat uitzoek-werk bespaard.

Succes !


Netwerker

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi hgmdejager, het is inderdaad apart dat er nog geld afgeschreven wordt als je abonnementen zijn opgezegd. In aanvulling op de mensen boven me raad ik ook aan om contact op te nemen met de klantenservice.

Ik wil voor alle zekerheid nog één ding iets meer specificeren: stornering is inderdaad mogelijk de snelste manier om je geld terug te krijgen. Ik raad aan om wel éérst even contact op te nemen met ons. Als er inderdaad iets mis gegaan is, dan kunnen mijn collega's namelijk aan onze kant eea corrigeren en ook boekhoudkundig aanpassen. Vervolgens kunnen we het geld ofwel terugstorten, ofwel je storneert het, wat het makkelijkste is voor jou :).

Mocht het abonnement echter terecht nog niet afgesloten zijn en de incasso's dus onverwacht, maar wel correct zijn, dan krijg je mogelijk weer gedoe met het alsnog weer naar ons overmaken van het gestorneerde bedrag.

Dus: bel even naar onze klantenservice, dan zoeken mijn collega's uit hoe de vork aan de steel zit. Scheelt denk ik iedereen tijd 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic