Hoi hgmdejager, het is inderdaad apart dat er nog geld afgeschreven wordt als je abonnementen zijn opgezegd. In aanvulling op de mensen boven me raad ik ook aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Ik wil voor alle zekerheid nog één ding iets meer specificeren: stornering is inderdaad mogelijk de snelste manier om je geld terug te krijgen. Ik raad aan om wel éérst even contact op te nemen met ons. Als er inderdaad iets mis gegaan is, dan kunnen mijn collega's namelijk aan onze kant eea corrigeren en ook boekhoudkundig aanpassen. Vervolgens kunnen we het geld ofwel terugstorten, ofwel je storneert het, wat het makkelijkste is voor jou :).
Mocht het abonnement echter terecht nog niet afgesloten zijn en de incasso's dus onverwacht, maar wel correct zijn, dan krijg je mogelijk weer gedoe met het alsnog weer naar ons overmaken van het gestorneerde bedrag.
Dus: bel even naar onze klantenservice, dan zoeken mijn collega's uit hoe de vork aan de steel zit. Scheelt denk ik iedereen tijd
🙂