Chelseavw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling eindfactuur

Hallo, op 11 april 2020 was de einddatum van mijn abonnement. Na meerdere keren gebeld te hebben zou er geen bedrag meer open staan omdat ik ook niet kon bellen, geen internet heb enzovoort. Nu is er toch een bedrag rond de €21,- afgeschreven. Wat is daar de reden van? Aangezien mij meerdere malen is verteld dat ik niets meer hoef te betalen

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Chelseavw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je laatste rekening krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste rekening kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Een afkoopsom brengen we in rekening als je je abonnement eerder beëindigt dan de einddatum van je contract.

Op je laatste rekening staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten. Deze kan je natuurlijk terug vinden in My Vodafone via de app of via je browser

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. De rekening via My Vodafone geeft je een volledig overzicht waarvan die 21,- euro nu precies is. Jammer dat je bent vertrokken bij Vodafone - #BlijfThuis #BlijfGezond!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Chelseavw 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je laatste rekening krijg je in de maand dat je abonnement eindigt, of een maand later. Op je laatste rekening kunnen eenmalige kosten staan, zoals een afkoopsom of een afbetaling van je toestel. Een afkoopsom brengen we in rekening als je je abonnement eerder beëindigt dan de einddatum van je contract.

Op je laatste rekening staan ook de laatste abonnements- en gebruikskosten. Deze kan je natuurlijk terug vinden in My Vodafone via de app of via je browser

Hopende dat ik je hiermee voldoende heb geïnformeerd en mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. De rekening via My Vodafone geeft je een volledig overzicht waarvan die 21,- euro nu precies is. Jammer dat je bent vertrokken bij Vodafone - #BlijfThuis #BlijfGezond!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Chelseavw. Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat ontzettend jammer dat je ons hebt verlaten!  Ik zie dat @Energieboy je al heeft voorzien van het juiste antwoord op jouw vraag. Het beste is dus om je laatste factuur even te controleren via My Vodafone. Je kunt dan precies zien wat er is berekend en voor welke periode. Kom je er niet helemaal uit? Dan geef je maar een gil. Vul dan ook direct jouw volledige gegevens in in jouw profiel. Ik weet namelijk nu (op de gebruikersnaam na) niet wie je bent. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic