Vanity

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betaling abonnement

Ik zit met het probleem dat ik op dit moment niet voldoende saldo op mijn rekening heb staan om mijn abonnementskosten te kunnen betalen. Kunnen jullie mij vertellen hoe het dan in zijn werking gaat?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo Vanity,

In jouw geval zal de automatische incasso door Vodafone van het openstaande faktuurbedrag dan mislukken. Of wel lukken. Maar dan krijg je een negatiever banksaldo dan verwacht. Dat ligt aan de afspraak die jij met je bank hebt gemaakt met betrekking tot rood-staan.

In het geval de automatische incasso door Vodafone mislukt. Dan heb je nog ongeveer negen of tien dagen om het openstaande bedrag te betalen.
Dat kan via een iDEAL-betaling via MyVodafone website. Daarvoor moet je eerst inloggen met je email-adres plus het correcte wachtwoord. Door-klikken naar 'Mijn rekeningen bekijken' En vervolgens kiezen voor de 'ballon' met je meest aktuele rekening. Die kun je dan vervolgens betalen via een iDEAL-betaling. Maar daarvoor moet er natuurlijk ook voldoende saldo op je bankrekening staan.

Gedurende die periode van negen tot tien dagen na de incasso-datum is het ook mogelijk om via een eigen overboeking de openstaande rekening te betalen.
Doe in dat geval een overboeking naar het Vodafone IBAN-bankrekeningnummer:

IBAN Deutsche Bank: NL08DEUT0265121809
Op naam van Vodafone-Libertel b.v.
Vestigingsplaats: Maastricht

En vermeld bij het betalingskenmerk:
* je klantnummer bij Vodafone (dat begint met het cijfer 3)
* je faktuurnummer (die vind je rechtsbovenaan in het kader op je rekening)

Betaal wel binnen de deadline die ik heb genoemd in dit bericht. Ook al moet je daarvoor geld lenen bij iemand.

Daarna gaat Vodafone over tot afsluiting van alle diensten en services. En kun je niet meer bellen. Niet meer sms-en. En ook niet meer mobiel internetten.

Duidelijk zo?

Succes!


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic